ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5968Ключові слова:
perception, external advertisement, consumerАнотація
In article is considered psychological aspect and character of models of perception of the consumer's external advertisement, her influence on humans.
Завантаження
Metrics
Посилання
Кеворков В. В. Некоторые аспекты психологии восприятия рекламы // Наружная реклама. - 2003. - № 3. - С. 56-58.
Марченко А. А. Виховний вплив реклами // Педагогіка вищої та середньої школи. 36. наук, праць № 10. Художньо-педагогічна освіта XXI ст.: теорія, методи, технології / Ред. кол. В. К Буряк та ін.- Кривий ріг, КДПУ, 2005. -356с.
Общая психология / Под ред. В. В. Богословского и др. - М.: Просвещение, 1981. - 383 с.
Пронина Е. Психологическая экспертиза рекламы. Теория и методика психотехнического анализа рекламы // Наружная реклама. - 2003. - № 2. - С. 68-76.
Ромат Е. Реклама. - К., 2000. - 480 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2007 V.V. Tomashevskiy
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.