ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ

Автор(и)

  • B.B. Томашевський Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5968

Ключові слова:

perception, external advertisement, consumer

Анотація

In article is considered psychological aspect and character of models of perception of the consumer's external advertisement, her influence on humans.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 92 / PDF downloads: 218

Посилання

Кеворков В. В. Некоторые аспекты психологии восприятия рекламы // Наружная реклама. - 2003. - № 3. - С. 56-58.

Марченко А. А. Виховний вплив реклами // Педагогіка вищої та середньої школи. 36. наук, праць № 10. Художньо-педагогічна освіта XXI ст.: теорія, методи, технології / Ред. кол. В. К Буряк та ін.- Кривий ріг, КДПУ, 2005. -356с.

Общая психология / Под ред. В. В. Богословского и др. - М.: Просвещение, 1981. - 383 с.

Пронина Е. Психологическая экспертиза рекламы. Теория и методика психотехнического анализа рекламы // Наружная реклама. - 2003. - № 2. - С. 68-76.

Ромат Е. Реклама. - К., 2000. - 480 с.

Downloads

Опубліковано

10-05-2007

Як цитувати

Томашевський V. (2007). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ. Educational Dimension, 18(2), 147–154. https://doi.org/10.31812/educdim.5968