ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ ПОНЯТЬ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УЧНЯМИ «ОСНОВ ЕСТЕТИКИ»

Автор(и)

  • С.А. Батрак Криворізький державний педагогічний університет
  • О.В. Ковальська Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6071

Ключові слова:

формування понять, закономірності формування понять, критерії засвоєння понять

Анотація

B статті розглядаються окремі елементи процесу формування естетичних понять на уроках естетики в школі проблеми в засвоєнні естетичної термінології учнями школи, закономірності і критерії оцінювання знань, значення між предметних зв'язків, завдання вчителя на певних етапах: ни^ азться історична реконструкція поняття   "форма" за В. Татаркевичем.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 129 / PDF downloads: 54

Посилання

Светлов В.А. Практическая логика. СПб.. 1997. - 575 с.

Риккерт Р. Объективность культурной истории // Культурология ХX века. Антология. Философия и социология культуры. - М., 1994. - 630 с.

Мосол ЛМ. Методика навчання мистецтва у початковій школі. - Х., 2006. - 256 с.

Усова А.В. Формирование у школьников научных понятий в процессе обучения. - М., 1986 -173 с.

Буряк В.В. Философское осмысление категории "знание" // Актуальні проблеми духовності. - Вип. 5. - Кривий Ріг. 2004. - 326 с. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/4984

Лввчук Л.Т. Оніщенко O.І. Основи естетики. Навч. пос. - К., 2000. - 271 с.

Там же.

Татаркеаич В. Історія шести понять. - К.. 2001. - 368 с.

Downloads

Опубліковано

14-12-2006

Як цитувати

Батрак S., & Ковальська O. (2006). ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ ПОНЯТЬ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УЧНЯМИ «ОСНОВ ЕСТЕТИКИ». Педагогіка вищої та середньої школи, 16(1), 29–42. https://doi.org/10.31812/educdim.6071

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають