ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ ПОНЯТЬ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УЧНЯМИ «ОСНОВ ЕСТЕТИКИ»
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6071Ключові слова:
формування понять, закономірності формування понять, критерії засвоєння понятьАнотація
B статті розглядаються окремі елементи процесу формування естетичних понять на уроках естетики в школі проблеми в засвоєнні естетичної термінології учнями школи, закономірності і критерії оцінювання знань, значення між предметних зв'язків, завдання вчителя на певних етапах: ни^ азться історична реконструкція поняття "форма" за В. Татаркевичем.
Завантаження
Metrics
Посилання
Светлов В.А. Практическая логика. СПб.. 1997. - 575 с.
Риккерт Р. Объективность культурной истории // Культурология ХX века. Антология. Философия и социология культуры. - М., 1994. - 630 с.
Мосол ЛМ. Методика навчання мистецтва у початковій школі. - Х., 2006. - 256 с.
Усова А.В. Формирование у школьников научных понятий в процессе обучения. - М., 1986 -173 с.
Буряк В.В. Философское осмысление категории "знание" // Актуальні проблеми духовності. - Вип. 5. - Кривий Ріг. 2004. - 326 с. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/4984
Лввчук Л.Т. Оніщенко O.І. Основи естетики. Навч. пос. - К., 2000. - 271 с.
Там же.
Татаркеаич В. Історія шести понять. - К.. 2001. - 368 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 S.A. Batrak, O.V. Kovalska
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.