ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ ПА УРОКАХ МУЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6077Ключові слова:
індивідуальний підхід, індивідуалізація навчання, індивідуальні особливостіАнотація
У статті розглянуті сучасні проблеми використання індивідуального підходу на уроках, музики.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 134
/ PDF downloads: 533
Посилання
Волощук I., Шепатько В.. Психалого-педагогічні засади індивідуалізації навчання молодших школярів // Рівна шкала 2003, - №12. - С. 21-24.
Гончаренко С У. Український педагогічний словник. - К. 1999. - 367 с.
Сиркова М А. Индивидуализация и дифференциация обучения младших школьников у Відкр. урок 2002. - №19-20. - С. 43-48
Downloads
Опубліковано
14-12-2006
Як цитувати
Вікторова M. (2006). ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ ПА УРОКАХ МУЗИКИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 16(1), 76–82. https://doi.org/10.31812/educdim.6077
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 M.V. Viktorova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.