ДЕЯКІ МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОБОТИ НАД ХУДОЖНІМ ОБРАЗОМ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6110Ключові слова:
музично-сценічна діяльність, музичне мислення, художній образ, творчий потенціал, самопізнання, самореалізація, самовираженняАнотація
The author touches upon the problems of character creation in the process of musical and stage activity children's opera in particular. The production of children’s opera in the schooling process helps the music teacher to expose his professional skills and gives the opportunities for his personal expression and development.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бахтин М.М. Вопросы литературы и эстетики. - М.: Художественная литература, 1975.
Бахтин М.М. Эстетика словесного творчества. - М.: Искусство, 1979.
Борее Ю.Б. Эстетика. - М: Изд-во политической литературы, 1988. - 496 с.
Еремеев А.Ф. Границы искусства - М.: Искусство, 1987. -319 с.
Захава Б. Мастерство актера и режиссера. - М.: Просвещение, 1973. - 320 с.
Курышева Т.А. Театральность и музыка - М.: Сов. композитор, 1984. - 201 с.
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. - Т.2. - М.: Педагогика, 1989. -328 с.
Станиславский К.С. Собр. соч.: В 8-ми т. -Т. 2. - М., 1954. - 354 с.
Шгльпяков О.Ф. Музыкачьно-испачнительекая техника и художественный образ.- Л: Музыка. - 1986. - 124 с.
Якупов Л Музыкальная коммуникация - Новосибирск, 1993.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 K.H. Melchenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.