ОРГАНІЗАЦІЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ МОВИ в СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ

Автор(и)

  • C.O. Смолова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6370

Анотація

The article shows the essence of the students' playing activity during their foreign language communication training on the practical tasks by German. The author gives the examples of using some kinds of games in practice and demonstrates the effectiveness of using playing activities of students as prospective teachers in order to prepare them to foreign communication.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 84 / PDF downloads: 53

Посилання

Близнюк О.І., Панова Л.С. Ігри у навчанні іноземних мов: Посібник для вчителів. - K.: Освіта, 1997. - 64 с.

Вербицкий А.А. Деловая игра как метод активного обучения // Современная высшая школа. - 1982. - № 3

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. - Київ-Либідь, 1997

Процесс обучения в высшей школе: Учебное пособие / Л.В. Кондрашова. - Кривой Рог: ИВИ, 2000

Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник. Вид.2-е, випр. і перероб./ Кол. авторів під керівн. С.Ю.Ніколаєвої. - K.: Ленвіт, 2002. - 328 с.

Downloads

Опубліковано

27-12-2007

Як цитувати

Смолова S. (2007). ОРГАНІЗАЦІЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ МОВИ в СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ. Educational Dimension, 17, 241–247. https://doi.org/10.31812/educdim.6370

Номер

Розділ

Статті