ОРГАНІЗАЦІЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ МОВИ в СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6370Анотація
The article shows the essence of the students' playing activity during their foreign language communication training on the practical tasks by German. The author gives the examples of using some kinds of games in practice and demonstrates the effectiveness of using playing activities of students as prospective teachers in order to prepare them to foreign communication.
Завантаження
Metrics
Посилання
Близнюк О.І., Панова Л.С. Ігри у навчанні іноземних мов: Посібник для вчителів. - K.: Освіта, 1997. - 64 с.
Вербицкий А.А. Деловая игра как метод активного обучения // Современная высшая школа. - 1982. - № 3
Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. - Київ-Либідь, 1997
Процесс обучения в высшей школе: Учебное пособие / Л.В. Кондрашова. - Кривой Рог: ИВИ, 2000
Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник. Вид.2-е, випр. і перероб./ Кол. авторів під керівн. С.Ю.Ніколаєвої. - K.: Ленвіт, 2002. - 328 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2007 S.O. Smolova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.