МОДЕЛЬ ОСОБИСТОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ І її ФОРМУВАННЯ В УМОВАХ ВИЩОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6506Анотація
The paper deaals witv the grounding of the structural pattern of modern teacher personality as well as the conditious of its successful realisation in higher school educational process.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 170
/ PDF downloads: 86
Посилання
Краевский В.В. Общие основы педагогики. - М., 2003.
Солодова Г. Профессиональное самоопределение студентов в контексте изменяющегося социума // Педагогика, 2007. - № 4.
Downloads
Опубліковано
29-12-2007
Як цитувати
Кондрашова L. (2007). МОДЕЛЬ ОСОБИСТОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ І її ФОРМУВАННЯ В УМОВАХ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 19, 333–314. https://doi.org/10.31812/educdim.6506
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2007 L.V. Kondrashova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.