МОДЕЛЬ ОСОБИСТОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ І її ФОРМУВАННЯ В УМОВАХ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Л.В. Кондрашова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6506

Анотація

The paper deaals witv the grounding of the structural pattern of modern teacher personality as well as the conditious of its successful realisation in higher school educational process.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 135 / PDF downloads: 67

Посилання

Краевский В.В. Общие основы педагогики. - М., 2003.

Солодова Г. Профессиональное самоопределение студентов в контексте изменяющегося социума // Педагогика, 2007. - № 4.

Downloads

Опубліковано

29-12-2007

Як цитувати

Кондрашова L. (2007). МОДЕЛЬ ОСОБИСТОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ І її ФОРМУВАННЯ В УМОВАХ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Educational Dimension, 19, 333–314. https://doi.org/10.31812/educdim.6506

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>