АВТОМАТИЗОВАНІ НАВЧАЛЬНІ СИСТЕМИ ЯК ОСНОВНИЙ КОМПОНЕНТ ІНТЕГРАЦІЇ ПЕДАГОГГЧНИХ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6513Анотація
The essence of the notion of automatized learning system has been revealed in the article, the basic attention being paid to the peculiarities of its application in teaching pupils of secondary schools. The most important principles of automatized learning systems implementation have been defined. An attempt to point out the general components of such systems has been made.
Завантаження
Metrics
Посилання
Адольф В. А. Профессионально-педагогические проблемы компьютерной подготовки специалиста // Высшее образование в России. - 1997. - №4. - С.72-74.
Великий тлумачний словник сучасної української мови / Уклад. В.Т.Бусел. - К.: Ірпінь: ВТФ “Перун”, 2004. - 1440 с.
Доулинг К. Социально-психологические аспекты взаимодействия с компьютерными обучающими средами // Информатика и образование. - 1997. - №8. - С. 103-108.
Полат Е.С. Новые педагогические технологии. - М., 1997. - 272 с.
Шкутина Л.А. Подготовка педагога профессионального обучения на основе интеграции педагогических и информационных технологий: Дис... д-ра пед. наук: 13.00.08. - Караганда, 2002. - 393 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2007 L.I. Morska
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.