ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА ОСОБИСТІСНОГО САМОРОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ В ПРОЦЕСІ ВУЗІВСЬКОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • N. I. Zelenkova Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6892

Ключові слова:

psychological and pedagogical, own development, interactive training

Анотація

The article deals with the peculiarities of psychological and pedagogical support of students' personal own development in the process of interactive training.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 100 / PDF downloads: 61

Посилання

Иванова С.П. Теоретические подходьі к проблеме развития познавательной самостоятельности студентов вуза / С.П. Иванова // Высшее образование сегодня. - 2009. - №4. - С. 74-76.

Иванова С.П. Теоретико-методологические основи психолого-педагогической поддержки личностного саморазвития студентов в вузе: монография / Светлана Павловна Иванова. - Якутск, 2008. - 72 с.

Downloads

Опубліковано

23-06-2009

Як цитувати

Zelenkova, N. I. (2009). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА ОСОБИСТІСНОГО САМОРОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ В ПРОЦЕСІ ВУЗІВСЬКОЇ ОСВІТИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 25, 15–19. https://doi.org/10.31812/educdim.6892

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають