Порівняльний аналіз особливостей шкільної тривожності та фрустрації серед учнів молодшого та старшого підліткового віку
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3732Ключові слова:
фрустрація, тривожність, взаємозв’язок фрустрації та тривожності, емпіричне дослідження, види реакцій на фрустратор, екстрапунітивні та інтрапунітивні реакції, тест шкільної тривожності Філліпса, методика «малюнкової фрустрації» С. Розенцвейга, учні молодшого та старшого підліткового вікуАнотація
У статті досліджено особливості шкільної тривожності та
фрустрації серед учнів молодшого та старшого підліткового віку.
Акцентовано увагу на причинах появи цих станів. Однією з головних
проблем появи фрустрації є не лише зміни в соціальному середовищі але й
у фізіологічному контексті. Подано результати дослідження фрустрації та
тривожності у їх нерозривному зв’язку. Відмічено, що учням підліткового
віку притаманні високі показники рівня тривожності. А також у них
переважає екстрапунітивна реакція на фрустратор. Розкрито причини
високого показника за шкалою «фрустрація потреби у досягненні успіху".
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 160
/ PDF downloads: 261
Downloads
Опубліковано
2019-12-12
Як цитувати
Троян, Д. (2019). Порівняльний аналіз особливостей шкільної тривожності та фрустрації серед учнів молодшого та старшого підліткового віку. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 126–132. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3732
Номер
Розділ
Розділ II