Порівняльний аналіз особливостей шкільної тривожності та фрустрації серед учнів молодшого та старшого підліткового віку

Основний зміст статті

Дар'я Троян

Анотація

У статті досліджено особливості шкільної тривожності та
фрустрації серед учнів молодшого та старшого підліткового віку.
Акцентовано увагу на причинах появи цих станів. Однією з головних
проблем появи фрустрації є не лише зміни в соціальному середовищі але й
у фізіологічному контексті. Подано результати дослідження фрустрації та
тривожності у їх нерозривному зв’язку. Відмічено, що учням підліткового
віку притаманні високі показники рівня тривожності. А також у них
переважає екстрапунітивна реакція на фрустратор. Розкрито причини
високого показника за шкалою «фрустрація потреби у досягненні успіху".

Деталі статті

Як цитувати
Троян, Д. (2019). Порівняльний аналіз особливостей шкільної тривожності та фрустрації серед учнів молодшого та старшого підліткового віку. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 126-132. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/psychology/article/view/3732
Розділ
Розділ II
Біографія автора

Дар'я Троян, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету української філології

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.