Проблема емоційної врівноваженості підлітків

Автор(и)

  • Валерія Львівна Хіщенко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3733

Ключові слова:

емоційність, врівноваженість, емоції, почуття, стійкість, емоційна стійкість

Анотація

В статті розповідається про врівноваженість, тобто
здатність контролювати рівень емоційної напруги за рахунок адекватної
оцінки ситуації та своїх можливостей. Емоції- явища душевного життя, які
виражають в переживанні людиною свого ставлення до навколишньої
дійсності. Емоції та емоційність беруть участь у регуляції діяльності, є
детермінантам успішності діяльності та спілкування. Сукупність усіх
емоцій людини утворює його емоційне життя і визначає його
індивідуальну якість – емоційність. Ми проаналізували емоційну
врівноваженість підлітка, і результати емпіричного дослідження показали,
що всі підлітки з нашої вибірки мають почуття міри.

Metrics

PDF views
202
Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202610
|
Abstract views: 172 / PDF downloads: 203

Біографія автора

Валерія Львівна Хіщенко, Криворізький державний педагогічний університет

студентка психолого-педагогічного факультету

Downloads

Опубліковано

2019-12-12

Як цитувати

Хіщенко, В. Л. (2019). Проблема емоційної врівноваженості підлітків. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 132–135. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3733

Номер

Розділ

Розділ II