Психолого˗педагогічні підходи до роботи із обдарованими учнями
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3736Ключові слова:
о бдарована дитина, р озвиток, пізнавальна активність, творчість, креативністьАнотація
У статті висвітлено психолого˗педагогічні аспекти
феномену обдарованості. Означено сутність поняття «обдарована дитина»,
окреслено психологічні характеристики пізнавальної діяльності
обдарованих учнів. Автор наводить результати емпіричного вивчення
пізнавальної активності школярів юнацького віку. Наголошено на
актуальності проблеми розвитку обдарованості особистості у системі
освіти. Детально розглядається проблема організації роботи вчителя із
обдарованими учнями. Значна увага приділяється основним підходам до
роботи із обдарованими учнями у закладах середньої освіти.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 119
/ PDF downloads: 86