Психолого˗педагогічні підходи до роботи із обдарованими учнями

Основний зміст статті

Світлана Федорівна Бессмертна

Анотація

У статті висвітлено психолого˗педагогічні аспекти
феномену обдарованості. Означено сутність поняття «обдарована дитина»,
окреслено психологічні характеристики пізнавальної діяльності
обдарованих учнів. Автор наводить результати емпіричного вивчення
пізнавальної активності школярів юнацького віку. Наголошено на
актуальності проблеми розвитку обдарованості особистості у системі
освіти. Детально розглядається проблема організації роботи вчителя із
обдарованими учнями. Значна увага приділяється основним підходам до
роботи із обдарованими учнями у закладах середньої освіти.

Деталі статті

Як цитувати
Бессмертна, С. (2018). Психолого˗педагогічні підходи до роботи із обдарованими учнями. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 160-164. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/psychology/article/view/3736
Розділ
Розділ IV
Біографія автора

Світлана Федорівна Бессмертна, Криворізька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 64

вчитель

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.