Психолого˗педагогічні підходи до роботи із обдарованими учнями

Автор(и)

  • Світлана Федорівна Бессмертна Криворізька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 64

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3736

Ключові слова:

о бдарована дитина, р озвиток, пізнавальна активність, творчість, креативність

Анотація

У статті висвітлено психолого˗педагогічні аспекти
феномену обдарованості. Означено сутність поняття «обдарована дитина»,
окреслено психологічні характеристики пізнавальної діяльності
обдарованих учнів. Автор наводить результати емпіричного вивчення
пізнавальної активності школярів юнацького віку. Наголошено на
актуальності проблеми розвитку обдарованості особистості у системі
освіти. Детально розглядається проблема організації роботи вчителя із
обдарованими учнями. Значна увага приділяється основним підходам до
роботи із обдарованими учнями у закладах середньої освіти.

Metrics

PDF views
96
Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 20267.0
|
Abstract views: 136 / PDF downloads: 96

Біографія автора

Світлана Федорівна Бессмертна, Криворізька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 64

вчитель

Downloads

Опубліковано

2018-09-17

Як цитувати

Бессмертна, С. Ф. (2018). Психолого˗педагогічні підходи до роботи із обдарованими учнями. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 160–164. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3736

Номер

Розділ

Розділ IV