Розвиток творчого потенціалу молодших школярів у системі випереджаючої освіти для сталого розвитку
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3739Анотація
У статті представлено аналіз проблеми розвитку творчого
мислення молодших школярів в умовах реформування освіти.
Наголошено, що оптимальні умови для розвитку творчого мислення
школярів забезпечує модель освіти для сталого розвитку. Автор доводить
важливість формування продуктивного освітнього простору для розвитку
творчого потенціалу школярів. На підставі аналізу теоретичних положень
проаналізовано особливості розвитку творчого мислення молодших
школярів. Зроблено висновок про необхідність цілеспрямованого
супроводу даного процесу в умовах освіти сталого розвитку.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 134
/ PDF downloads: 205