Розвиток творчого потенціалу молодших школярів у системі випереджаючої освіти для сталого розвитку

Автор(и)

  • Любов Миколаївна Макара Криворізька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3739

Анотація

У статті представлено аналіз проблеми розвитку творчого
мислення молодших школярів в умовах реформування освіти.
Наголошено, що оптимальні умови для розвитку творчого мислення
школярів забезпечує модель освіти для сталого розвитку. Автор доводить
важливість формування продуктивного освітнього простору для розвитку
творчого потенціалу школярів. На підставі аналізу теоретичних положень
проаналізовано особливості розвитку творчого мислення молодших
школярів. Зроблено висновок про необхідність цілеспрямованого
супроводу даного процесу в умовах освіти сталого розвитку.

Metrics

PDF views
223
Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202613
|
Abstract views: 155 / PDF downloads: 223

Біографія автора

Любов Миколаївна Макара, Криворізька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 88

вчитель-методист

Downloads

Опубліковано

2018-09-17

Як цитувати

Макара, Л. М. (2018). Розвиток творчого потенціалу молодших школярів у системі випереджаючої освіти для сталого розвитку. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 176–180. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3739

Номер

Розділ

Розділ IV