Розвиток творчого потенціалу молодших школярів у системі випереджаючої освіти для сталого розвитку

Основний зміст статті

Любов Миколаївна Макара

Анотація

У статті представлено аналіз проблеми розвитку творчого
мислення молодших школярів в умовах реформування освіти.
Наголошено, що оптимальні умови для розвитку творчого мислення
школярів забезпечує модель освіти для сталого розвитку. Автор доводить
важливість формування продуктивного освітнього простору для розвитку
творчого потенціалу школярів. На підставі аналізу теоретичних положень
проаналізовано особливості розвитку творчого мислення молодших
школярів. Зроблено висновок про необхідність цілеспрямованого
супроводу даного процесу в умовах освіти сталого розвитку.

Деталі статті

Як цитувати
Макара, Л. (2018). Розвиток творчого потенціалу молодших школярів у системі випереджаючої освіти для сталого розвитку. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 176-180. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/psychology/article/view/3739
Розділ
Розділ IV
Біографія автора

Любов Миколаївна Макара, Криворізька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 88

вчитель-методист

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.