Особливості екологічного виховання молодших школярів
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7286Ключові слова:
екологічне виховання, екологічна освіта, екологічна культура, молодший школярАнотація
Стаття присвячена особливостям формування екологічної культури школярів початкової школи. Автор наголошує на тому, що навчання екології має бути активним, цікавим, раціональним, наближеним до життя. Окреслює складові екологічної культури молодшого школяра на міжпредметній основі.
Metrics
Посилання
Василенко Г. Екологічна освіта та виховання / Г. Василенко // Початкова школа. – 2007. – № 6. – С.6–7. 2. Давидов А. Спілкування з природою / А. Давидов. – Київ : Веселка, 1992. – 140 с. 3. Деркач О. Неси добро у світ природи / О. Деркач // Початкова школа. – 2000. – № 6. – С.23–25. 4. Ляхов П. Р. Я пізнаю світ / П. Р. Ляхов. – Київ : Освіта, 2002. – 120 с. 5. Христофор А. Сутність і дидактичні можливості екологічного виховання / А. Христофор. // Початкова школа. – 2007. – № 6. – С. 9–10.