Міжгендерні відносини молодших школярів

Основний зміст статті

Юлія Романівна Бондаренко

Анотація

Стаття присвячена вивченню гендерних особливостей і
відмінностей поведінки хлопчиків та дівчат. Метою роботи є проведення
систематизації та аналізу особливостей поведінки хлопців і дівчат у
ситуаціях офіційного і неофіційного міжгендерного спілкування. Завдяки
спілкуванню дитина пізнає світ і себе у ньому, здобуває соціальний
досвід, розвивається й утверджується як особистість. Найхарактернішою
особливістю спілкування є розкриття суб'єктивного світу однієї людини
для іншої. Така діяльність має надзвичайно важливе значення для дитини,
яка починає відкривати для себе складний і багатоманітний світ. У статті
наведено результати соціометричного дослідження, спрямованого на
вивчення міжгендерного спілкування молодших школярів.

Деталі статті

Як цитувати
Бондаренко, Ю. (2019). Міжгендерні відносини молодших школярів. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 219-224. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/psychology/article/view/3743
Розділ
Розділ V
Біографія автора

Юлія Романівна Бондаренко, Криворізький державний педагогічний університет

студентка психолого-педагогічного факультету

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.