Міжгендерні відносини молодших школярів

Автор(и)

  • Юлія Романівна Бондаренко Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3743

Анотація

Стаття присвячена вивченню гендерних особливостей і
відмінностей поведінки хлопчиків та дівчат. Метою роботи є проведення
систематизації та аналізу особливостей поведінки хлопців і дівчат у
ситуаціях офіційного і неофіційного міжгендерного спілкування. Завдяки
спілкуванню дитина пізнає світ і себе у ньому, здобуває соціальний
досвід, розвивається й утверджується як особистість. Найхарактернішою
особливістю спілкування є розкриття суб'єктивного світу однієї людини
для іншої. Така діяльність має надзвичайно важливе значення для дитини,
яка починає відкривати для себе складний і багатоманітний світ. У статті
наведено результати соціометричного дослідження, спрямованого на
вивчення міжгендерного спілкування молодших школярів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Юлія Романівна Бондаренко, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    студентка психолого-педагогічного факультету

Завантаження

Опубліковано

2019-12-12

Номер

Розділ

Розділ V