Розвиток комунікативно˗організаційних здібностей школярів у вимірах випереджаючої освіти для сталого розвитку

Автор(и)

  • Ірина Анатоліївна Ярмак Криворізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3757

Ключові слова:

о світа, сталий розвиток, комунікативні здібності, організаційні здібності, підлітковий вік

Анотація

Стаття присвячена аналізу проблеми розвитку
комунікативно˗організаційних здібностей особистості у період
дорослішання. Доведено, що розвиток комунікативних здібностей є
необхідною умовою успішної соціалізації. Автор наголошує, що
застосування моделі випереджаючої освіти для сталого розвитку дозволяє
наповнити систему навчально˗виховного впливу особистісним змістом. У
площині означеного проаналізовано особливості розвитку
комунікативно˗організаційних здібностей школярів підліткового віку.
Зроблено висновок про необхідність цілеспрямованого супроводу даного
процесу в умовах освіти сталого розвитку.

Metrics

PDF views
248
Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202622
|
Abstract views: 115 / PDF downloads: 248

Біографія автора

Ірина Анатоліївна Ярмак, Криворізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 88

спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист

Downloads

Опубліковано

2019-12-12

Як цитувати

Ярмак, І. А. (2019). Розвиток комунікативно˗організаційних здібностей школярів у вимірах випереджаючої освіти для сталого розвитку. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 272–276. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3757

Номер

Розділ

Розділ V