Розвиток комунікативно˗організаційних здібностей школярів у вимірах випереджаючої освіти для сталого розвитку

Основний зміст статті

Ірина Анатоліївна Ярмак

Анотація

Стаття присвячена аналізу проблеми розвитку
комунікативно˗організаційних здібностей особистості у період
дорослішання. Доведено, що розвиток комунікативних здібностей є
необхідною умовою успішної соціалізації. Автор наголошує, що
застосування моделі випереджаючої освіти для сталого розвитку дозволяє
наповнити систему навчально˗виховного впливу особистісним змістом. У
площині означеного проаналізовано особливості розвитку
комунікативно˗організаційних здібностей школярів підліткового віку.
Зроблено висновок про необхідність цілеспрямованого супроводу даного
процесу в умовах освіти сталого розвитку.

Деталі статті

Як цитувати
Ярмак, І. (2019). Розвиток комунікативно˗організаційних здібностей школярів у вимірах випереджаючої освіти для сталого розвитку. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 272-276. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/psychology/article/view/3757
Розділ
Розділ V
Біографія автора

Ірина Анатоліївна Ярмак, Криворізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 88

спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.