Розвиток комунікативно˗організаційних здібностей школярів у вимірах випереджаючої освіти для сталого розвитку
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3757Ключові слова:
о світа, сталий розвиток, комунікативні здібності, організаційні здібності, підлітковий вікАнотація
Стаття присвячена аналізу проблеми розвитку
комунікативно˗організаційних здібностей особистості у період
дорослішання. Доведено, що розвиток комунікативних здібностей є
необхідною умовою успішної соціалізації. Автор наголошує, що
застосування моделі випереджаючої освіти для сталого розвитку дозволяє
наповнити систему навчально˗виховного впливу особистісним змістом. У
площині означеного проаналізовано особливості розвитку
комунікативно˗організаційних здібностей школярів підліткового віку.
Зроблено висновок про необхідність цілеспрямованого супроводу даного
процесу в умовах освіти сталого розвитку.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 98
/ PDF downloads: 227
Downloads
Опубліковано
2019-12-12
Як цитувати
Ярмак, І. А. (2019). Розвиток комунікативно˗організаційних здібностей школярів у вимірах випереджаючої освіти для сталого розвитку. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 272–276. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3757
Номер
Розділ
Розділ V