Дидактичні умови формування у молодших школярів комунікативної компетенції
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7348Ключові слова:
дидактичні умови, комунікативна компетенція, мовленнєва дія, механізми мовленняАнотація
Автор розглядає низку дидактичних умов успішного формування комунікативної компетенції учнів: потребу розв’язувати комунікативні завдання, професійно-педагогічну діяльність учителя, відпрацювання оптимальних механізмів мовлення, моделювання у навчальному процесі ситуацій реального спілкування, мотивацію навчання.
Metrics
Посилання
Выготский Л. С. Мышление и речь / JI. C. Выготский. – Москва: Наука, 1982 – 316 с.
Гальперин П. Я. Методы обучения и умственное развитие ребенка / П. Я. Гальперин. – Москва: Педагогика, 1985. – 310 с.
Жинкин Н. И. Психологические основы развития речи / Н. И. Жинкин. – Москва: Просвещение, 1966. – 214 с.
Рубинштейн С. Л. Речь человека в общении / С. Л. Рубинштейн. – Москва: Наука, 1989. – 364 с.
Токарева Н. М. Основи вікової психології: навчально-методичний посібник / Н. М. Токарева, А. В. Шамне – 2-е вид., доп. – Кривий Ріг: ТОВ «НВП «Інтерсервіс»», 2013. – 203 с.