Психолого-педагогічні засади проблеми технологій ігрового моделювання
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3765Ключові слова:
гра, педагогічна гра, моделювання, технологія ігрового моделювання, дидактична гра, рольова гра, ділова граАнотація
У статті обґрунтовано основні наукові підходи до
проблеми технологій ігрового моделювання, подано х арактеристику
різновидів ігор, на основі яких реалізується технологія ігрового
моделювання. Висвітлено роль ігрового моделювання у підготовці
студентів до майбутньої професійно-педагогічної діяльності.
Обґрунтовано необхідність впровадження у навчальний процес
інтерактивних технологій, акцентується увага на технологіях ігрового
моделювання при організації навчально-виховного процесу у закладі
вищої освіти.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2019-12-12
Номер
Розділ
Розділ VI
Як цитувати
Психолого-педагогічні засади проблеми технологій ігрового моделювання. (2019). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 324-332. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3765