Психолого-педагогічні засади проблеми технологій ігрового моделювання

Автор(и)

  • Аліна Валентинівна Цвєтова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3765

Ключові слова:

гра, педагогічна гра, моделювання, технологія ігрового моделювання, дидактична гра, рольова гра, ділова гра

Анотація

У статті обґрунтовано основні наукові підходи до
проблеми технологій ігрового моделювання, подано х арактеристику
різновидів ігор, на основі яких реалізується технологія ігрового
моделювання. Висвітлено роль ігрового моделювання у підготовці
студентів до майбутньої професійно-педагогічної діяльності.
Обґрунтовано необхідність впровадження у навчальний процес
інтерактивних технологій, акцентується увага на технологіях ігрового
моделювання при організації навчально-виховного процесу у закладі
вищої освіти.

Metrics

PDF views
196
Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202614
|
Abstract views: 105 / PDF downloads: 196

Біографія автора

Аліна Валентинівна Цвєтова, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету дошкільної та технологічної освіти

Downloads

Опубліковано

2019-12-12

Як цитувати

Цвєтова, А. В. (2019). Психолого-педагогічні засади проблеми технологій ігрового моделювання. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 324–332. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3765

Номер

Розділ

Розділ VI