Застосування копiнг-стратегiй студентами (гендерний аспект)

Основний зміст статті

Анастасiя Крамар

Анотація

Анотацiя. У статтi проаналiзовано проблему застосування копiнгстратегiй студентiв рiзної статтi. Розглянуто поняття копiнгу та
копiнг-стратегiй. Визначено стратегiї копiнг-поведiнки як певнi
способи поведiнки людини в складних (або стресових) ситуацiях.
Наведено результати дiагностики копiнг-стратегiй у юнацькому
вiцi. Представлено результати дослiдження способiв реагування
на стрес. Продемонстровано рiзницю результатiв дослiдження мiж
хлопцями та дiвчатами: студенти надають перевагу знаходженню
правильних рiшень i намагаються застосовувати адекватнi та
ефективнi копiнг-стратегiї. Запропоновано психолого-педагогiчнi
методи щодо формування правильної стратегiї подолання життєвих
труднощiв у студентiв.

Деталі статті

Як цитувати
Крамар, А. (2020). Застосування копiнг-стратегiй студентами (гендерний аспект). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, (10), 63-70. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/psychology/article/view/3906
Розділ
Розділ II
Біографія автора

Анастасiя Крамар, Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

студент факультету iноземних мов

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.