Психологiчнi особливостi партнерської взаємодiї вчителя та батькiв дитини з особливими освiтнiми потребами в умовах iнклюзивної освiти

Основний зміст статті

Яна Олександрiвна Гапочка

Анотація

У статтi висвiтлено проблему налагодження взаємодiї
мiж вчителем i батьками дiтей з особливими освiтнiми потребами
на засадах педагогiки партнерства. Акцентовано на специфiчностi
психологiчного стану родини, яка виховує дитину з особливими
освiтнiми потребами як передумови утруднення спiвпрацi всiх
учасникiв команди психолого-педагогiчного супроводу. Зроблено
спробу видiлити психологiчнi критерiї гармонiзацiї партнерства
батькiв i вчителя в умовах iнклюзивного освiтнього середовища.

Деталі статті

Як цитувати
Гапочка, Я. (2021). Психологiчнi особливостi партнерської взаємодiї вчителя та батькiв дитини з особливими освiтнiми потребами в умовах iнклюзивної освiти. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 11, 131-139. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/psychology/article/view/4418
Розділ
Розділ IV
Біографія автора

Яна Олександрiвна Гапочка, Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

викладач кафедри загальної та вiкової психологiї
Криворiзький державний педагогiчний унiверситет
КривийРiг, Україна

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.