Психологiчнi особливостi партнерської взаємодiї вчителя та батькiв дитини з особливими освiтнiми потребами в умовах iнклюзивної освiти

Автор(и)

  • Яна Олександрiвна Гапочка Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4418

Ключові слова:

педагогiка партнерства, спiвпраця вчителя i батькiв, дитина з особливими освiтнiми потребами, iнклюзивна освiта, команда психологопедагогiчного супроводу

Анотація

У статтi висвiтлено проблему налагодження взаємодiї
мiж вчителем i батьками дiтей з особливими освiтнiми потребами
на засадах педагогiки партнерства. Акцентовано на специфiчностi
психологiчного стану родини, яка виховує дитину з особливими
освiтнiми потребами як передумови утруднення спiвпрацi всiх
учасникiв команди психолого-педагогiчного супроводу. Зроблено
спробу видiлити психологiчнi критерiї гармонiзацiї партнерства
батькiв i вчителя в умовах iнклюзивного освiтнього середовища.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 140 / PDF downloads: 107

Біографія автора

Яна Олександрiвна Гапочка, Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

викладач кафедри загальної та вiкової психологiї
Криворiзький державний педагогiчний унiверситет
КривийРiг, Україна

Downloads

Опубліковано

2021-05-02

Як цитувати

Гапочка, Я. О. (2021). Психологiчнi особливостi партнерської взаємодiї вчителя та батькiв дитини з особливими освiтнiми потребами в умовах iнклюзивної освiти. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 11, 131–139. https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4418

Номер

Розділ

Розділ IV