Покращення властивостей уваги в умовах НУШ

Основний зміст статті

Тетяна Володимирiвна Перекопська

Анотація

У статтi представлено результати експерименту
щодо дослiдження уваги учнiв третього року навчання в Новiй
українськiй школi. Проаналiзовано теоретичнi дослiдження
уваги як форми психiчної дiяльностi людини, що проявляється
у спрямованостi та зосередженостi свiдомостi на певних об’єктах.
Описано констатувальний i формувальний етапи дослiдження.
Визначено, як змiнюються властивостi уваги, а саме: концентрацiя,
переключення, коливання, обсяг. Описано види та методи роботи
щодо покращення властивостей уваги. Проаналiзовано результати
дослiдження властивостей уваги. Констатовано, що заходи, спрямованi
на покращення концентрацiї, переключення, розподiлу уваги, будуть
ефективними тiльки у випадку системної роботи

Деталі статті

Як цитувати
Перекопська, Т. (2021). Покращення властивостей уваги в умовах НУШ. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 11, 156-162. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/psychology/article/view/4424
Розділ
Розділ IV
Біографія автора

Тетяна Володимирiвна Перекопська


вчитель початкових класiв
Нововодолазький лiцей № 1
Нововодолазької селищної ради
Харкiвська область, Україна

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.