Покращення властивостей уваги в умовах НУШ

Автор(и)

  • Тетяна Володимирiвна Перекопська

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4424

Ключові слова:

увага, дослiдження концентрацiї уваги, спостереження

Анотація

У статтi представлено результати експерименту
щодо дослiдження уваги учнiв третього року навчання в Новiй
українськiй школi. Проаналiзовано теоретичнi дослiдження
уваги як форми психiчної дiяльностi людини, що проявляється
у спрямованостi та зосередженостi свiдомостi на певних об’єктах.
Описано констатувальний i формувальний етапи дослiдження.
Визначено, як змiнюються властивостi уваги, а саме: концентрацiя,
переключення, коливання, обсяг. Описано види та методи роботи
щодо покращення властивостей уваги. Проаналiзовано результати
дослiдження властивостей уваги. Констатовано, що заходи, спрямованi
на покращення концентрацiї, переключення, розподiлу уваги, будуть
ефективними тiльки у випадку системної роботи

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 131 / PDF downloads: 199

Біографія автора

Тетяна Володимирiвна Перекопська


вчитель початкових класiв
Нововодолазький лiцей № 1
Нововодолазької селищної ради
Харкiвська область, Україна

Downloads

Опубліковано

2021-05-02

Як цитувати

Перекопська, Т. В. (2021). Покращення властивостей уваги в умовах НУШ. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 11, 156–162. https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4424

Номер

Розділ

Розділ IV