Особливості навчання англійської мови молодших школярів згідно концепції «Нова українська школа»

Автор(и)

  • Ольга Євгенівна Команда Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7229

Ключові слова:

початкова освіта, іншомовна освіта, комунікативна компетенція, комунікативно-діяльнісне спрямування, молодший школяр

Анотація

Стаття означує основні тенденції реформування сучасної освіти. Автор наголошує на переорієнтації шкільної ішомовної освіти на комунікативно-діяльнісне, особистісно-орієнтовне та культурологічне спрямування; окреслює принципи викладання англійської мови у початковій школі в системі «Нової української школи».

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 72 / PDF downloads: 53

Біографія автора

Ольга Євгенівна Команда, Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

вчитель англійської мови, спеціаліст першої категорії

Downloads

Опубліковано

2018-09-17

Як цитувати

Команда, О. Є. (2018). Особливості навчання англійської мови молодших школярів згідно концепції «Нова українська школа». Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 147–151. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7229

Номер

Розділ

Розділ IV