Уроки англійської мови у початковій школі в системі випереджаючої освіти для сталого розвитку

Автор(и)

  • Ольга Євгенівна Команда Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7284

Ключові слова:

іншомовна освіта, комунікативно˗-діяльнісне спрямування, особистісно-˗орієнтовне спрямування, культурологічне спрямування, початкова освіта

Анотація

Автор наголошує на необхідності переорієнтації шкільної іншомовної освіти на комунікативно-діяльнісне, особистісно-орієнтовне та культурологічне спрямування. Окреслює принципи викладання англійської мови у початковій школі в системі випереджаючої освіти для сталого розвитку

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 49 / PDF downloads: 32

Біографія автора

Ольга Євгенівна Команда, Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

вчитель англійської мови, спеціаліст першої категорії

Посилання

Івашньова С. Формування методики навчання іноземної мови в початковій школі // Рідна школа. – 2006. – № 9. – С. 53–55.

Книга вчителя іноземної мови. Нормативні документи Міністерства освіти і науки України. – Харків : Торсінг, 2005. – 236 с.

Методика викладання іноземних мов : підручник / за ред. С. Ю. Ніколаєвої – Київ : Ленвіт, 2002. – С.246–249.

Іноземні мови : навчальна програма для загальноосвітніх та спеціалізованих навчальних закладів; 1–4 класи (оновлена) [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://mon.gov.ua/202016/08/16/inozemna-mova-poyasny

Омельченко Л. Особистісно орієнтована система навчання і виховання через диференціацію та індивідуалізацію навчального процесу / Л. Омельченко. // Рідна школа. – 2007. – № 11–12. – С. 54–55.

Downloads

Опубліковано

2022-06-25

Як цитувати

Команда, О. Є. (2022). Уроки англійської мови у початковій школі в системі випереджаючої освіти для сталого розвитку. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 7, 194–196. https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7284

Номер

Розділ

Розділ IV