Експериментальне дослідження стану мовленнєвого розвитку старших дошкільників

Автор(и)

  • Катерина Рудик Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7374

Ключові слова:

експериментальне дослідження стану мовленнєвого розвитку старших дошкільників

Анотація

Сучасна динаміка суспільних процесів вимагає від кожного індивіда постійної мовленнєвої адаптації, адже мовленнєвий розвиток є детермінантою становлення особистості, особливо в дошкільному дитинстві. Тому так важливо робити особливий акцент на розвитку мовленнєвих здібностей дитини, що дозволять їй реалізуватися як суб’єкту мовленнєвої діяльності у майбутньому соціумі. Нам, як майбутнім працівникам освітньої сфери, необхідно цілеспрямовано працювати над гармонійним розвитком мовного рівня та культури особистості.

Metrics

PDF views
121
Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202615
|
Abstract views: 102 / PDF downloads: 121

Біографія автора

Катерина Рудик, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету дошкільної та технологічної освіти, групи ДВП-11, науковий керівник: к. пс. н., доцент Макаренко Наталія Миколаївна

Посилання

Выготский Л.С. Мышление и речь: Собр. соч: Т. 2 / Л.С. Выготский. – М.: Педагогика, 1982. – 361 с.

Жинкин Н.И. Речь как проводник информации / Н.И. Жинкин. – М.: Наука, 1982. – 160 с.

Марченко І.С. Формування творчого зв’язного мовлення у дошкільників із затримкою психічного розвитку: навч.-метод. посібник / упоряд. І.С. Марченко. – К., КНТ: 2006. – 92 с.

Павелків Р.В. Дитяча психологія: Навч. посібн. / Р.В.Павелків, О.П. Цигипало . – К.: Академвидав, 2008. – 432 с.

Психологічна бібліотека // Психіка і вища нервова діяльність [Електронний ресурс].  Режим доступу: http://psychlib.com.ua/psihika-ivishha-nervova-diyalnist.htm.  Дата доступу: 27.12.2013.

Downloads

Опубліковано

2015-03-12

Як цитувати

Рудик, К. (2015). Експериментальне дослідження стану мовленнєвого розвитку старших дошкільників. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 5, 73–76. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7374

Номер

Розділ

Розділ II