Експериментальне дослідження стану мовленнєвого розвитку старших дошкільників

Автор(и)

  • Катерина Рудик Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7374

Ключові слова:

експериментальне дослідження стану мовленнєвого розвитку старших дошкільників

Анотація

Сучасна динаміка суспільних процесів вимагає від кожного індивіда постійної мовленнєвої адаптації, адже мовленнєвий розвиток є детермінантою становлення особистості, особливо в дошкільному дитинстві. Тому так важливо робити особливий акцент на розвитку мовленнєвих здібностей дитини, що дозволять їй реалізуватися як суб’єкту мовленнєвої діяльності у майбутньому соціумі. Нам, як майбутнім працівникам освітньої сфери, необхідно цілеспрямовано працювати над гармонійним розвитком мовного рівня та культури особистості.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 86 / PDF downloads: 98

Біографія автора

Катерина Рудик, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету дошкільної та технологічної освіти, групи ДВП-11, науковий керівник: к. пс. н., доцент Макаренко Наталія Миколаївна

Посилання

Выготский Л.С. Мышление и речь: Собр. соч: Т. 2 / Л.С. Выготский. – М.: Педагогика, 1982. – 361 с.

Жинкин Н.И. Речь как проводник информации / Н.И. Жинкин. – М.: Наука, 1982. – 160 с.

Марченко І.С. Формування творчого зв’язного мовлення у дошкільників із затримкою психічного розвитку: навч.-метод. посібник / упоряд. І.С. Марченко. – К., КНТ: 2006. – 92 с.

Павелків Р.В. Дитяча психологія: Навч. посібн. / Р.В.Павелків, О.П. Цигипало . – К.: Академвидав, 2008. – 432 с.

Психологічна бібліотека // Психіка і вища нервова діяльність [Електронний ресурс].  Режим доступу: http://psychlib.com.ua/psihika-ivishha-nervova-diyalnist.htm.  Дата доступу: 27.12.2013.

Downloads

Опубліковано

2015-03-12

Як цитувати

Рудик, К. (2015). Експериментальне дослідження стану мовленнєвого розвитку старших дошкільників. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 5, 73–76. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7374

Номер

Розділ

Розділ II