Експериментальне дослідження стану мовленнєвого розвитку старших дошкільників
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7374Ключові слова:
експериментальне дослідження стану мовленнєвого розвитку старших дошкільниківАнотація
Сучасна динаміка суспільних процесів вимагає від кожного індивіда постійної мовленнєвої адаптації, адже мовленнєвий розвиток є детермінантою становлення особистості, особливо в дошкільному дитинстві. Тому так важливо робити особливий акцент на розвитку мовленнєвих здібностей дитини, що дозволять їй реалізуватися як суб’єкту мовленнєвої діяльності у майбутньому соціумі. Нам, як майбутнім працівникам освітньої сфери, необхідно цілеспрямовано працювати над гармонійним розвитком мовного рівня та культури особистості.
Metrics
Посилання
Выготский Л.С. Мышление и речь: Собр. соч: Т. 2 / Л.С. Выготский. – М.: Педагогика, 1982. – 361 с.
Жинкин Н.И. Речь как проводник информации / Н.И. Жинкин. – М.: Наука, 1982. – 160 с.
Марченко І.С. Формування творчого зв’язного мовлення у дошкільників із затримкою психічного розвитку: навч.-метод. посібник / упоряд. І.С. Марченко. – К., КНТ: 2006. – 92 с.
Павелків Р.В. Дитяча психологія: Навч. посібн. / Р.В.Павелків, О.П. Цигипало . – К.: Академвидав, 2008. – 432 с.
Психологічна бібліотека // Психіка і вища нервова діяльність [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://psychlib.com.ua/psihika-ivishha-nervova-diyalnist.htm. Дата доступу: 27.12.2013.