Тенденції світосприймання школярів підлітково-юнацького віку

Автор(и)

  • Денис Валерійович Токарев Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7376

Ключові слова:

тенденції світосприймання школярів підлітково-юнацького віку

Анотація

Нова реальність, сповнена глобальним зростанням технічного та інформаційного рівнів життя суспільства, невизначеністю та непрогнозованістю життєвої перспективи особистості на фоні тривалих емоційних навантажень, висуває все більш високі вимоги до психічного розвитку людини. У відкритому (трансформаційному) середовищі сучасного соціуму найменші впливи на перебіг особистісного становлення можуть спричиняти суттєві зміни ґенези буття. Означене зумовлює виняткову значущість вивчення психологічних аспектів світобачення, і зокрема – на етапі дорослішання.

Metrics

PDF views
95
Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 20266.0
|
Abstract views: 110 / PDF downloads: 95

Біографія автора

Денис Валерійович Токарев, Криворізький державний педагогічний університет

магістр географії, керівник краєзнавчого гуртка Криворізької Тернавської гімназії

Посилання

Казанская В. Г. Подросток : социальная адаптация : Книга для психологов, педагогов и родителей / В. Г. Казанская. – СПб. : Питер, 2011. – 288 с.

Райс Ф. Психология подросткового и юношеского возраста / Филип Райс ; [пep. с англ. Н. Мальгиной и др.]. – СПб. : Питер, 2000. – 624 с.

Токарева Н. М. Сучасний підліток у системі психолого-педагогічного супроводу / Н. М. Токарева, А. В. Шамне, Н. М. Макаренко. – Кривий Ріг: ТОВ ВНП «Інтерсервіс», 2014. – 312 с.

Фанталова Е. Б. Диагностика и психотерапия внутреннего конфликта / Е. Б. Фанталова. – Самара : Бахрах-М., 2001. – 128 с.

Downloads

Опубліковано

2015-03-12

Як цитувати

Токарев, Д. В. (2015). Тенденції світосприймання школярів підлітково-юнацького віку. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 5, 82–88. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7376

Номер

Розділ

Розділ II

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають