Використання нових інформаційних технологій у викладанні психологічних дисциплін майбутнім педагогам

Автор(и)

  • Катерина Валентиівна Пилипенко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7384

Анотація

XXI століття - це епоха змін, інновацій, інтелекту, глобалізації, яка вимагає оволодіти ключовими компетентностями в інтелектуальній, правовій, комунікаційній, інформаційній сферах, змінює суму знань, необхідних сучасній людині та способи вивчення нового, докорінно змінює політику в області науки і освіти, формує багатофункціональні, надпредметні, базові компетентності. Інформаційні технології набувають усе більшого поширення в різних сферах освітньої та професійної діяльності. Їхні невичерпні можливості, розвиток компютерних систем звязку сприяють формуванню інформаційного суспільства й висувають нові вимоги до освіти молодого покоління. Підготовка студентів педагогічних вишів повинна відбуватися з  рахуванням досягнень і перспектив розвитку техніки й технології. Удосконалення рівня технологічної діяльності майбутніх педагогів з використанням інноваційних методів навчання закладає фундамент самоосвіти і саморозвитку. Використання комп'ютера як інформаційного, навчального та контролюючого технічного засобу сприяє вдосконаленню традиційних методик вивчення спеціальних дисциплін.

Metrics

PDF views
63
Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 20265.0
|
Abstract views: 90 / PDF downloads: 63

Біографія автора

Катерина Валентиівна Пилипенко, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної та вікової психології

Посилання

Афанасьев Ю. Н. Информатизация образования как глобальная проблема на рубеже веков / Ю.Н. Афанасьев // Информационный бюллетень Ассоциации «История и компьютер». - М.: АИК, 1997, № 20. – С. 124-139.

Ганин Е.А. Педагогические условия использования современных информационных и коммуникационныхтехнологий для самообразования будущих учителей / Е.А. Ганин // Информационные технологии в образовании. - 2003. (Междунар. конгресс). - [Электронный ресурс]. - Режим доступа : http://ito.edu.ru/2003/VII/VII-0-1673.html.

Історичне джерелознавство: Підручник / Я.С. Калакура, І.Н. Войцехівська, С.Ф. Павленко та ін. - К.: Либідь, 2002.- 488с.

Макаренко Є.А. Інформаційне суспільство, політика, право в програмній діяльності ЮНЕСКО. - К.: Наша культура і наука, 2001. – 384 с.

Яшанов С.М. Дидактична концепція навчання на основі комп'ютерних технологій / С.М. Яшанов // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Сер. 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. - К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 20. - С. 179-182.

Downloads

Опубліковано

2015-03-12

Як цитувати

Пилипенко, К. В. (2015). Використання нових інформаційних технологій у викладанні психологічних дисциплін майбутнім педагогам. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 5, 115–120. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7384

Номер

Розділ

Розділ III