Використання нових інформаційних технологій у викладанні психологічних дисциплін майбутнім педагогам

Автор(и)

  • Катерина Валентиівна Пилипенко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7384

Анотація

XXI століття - це епоха змін, інновацій, інтелекту, глобалізації, яка вимагає оволодіти ключовими компетентностями в інтелектуальній, правовій, комунікаційній, інформаційній сферах, змінює суму знань, необхідних сучасній людині та способи вивчення нового, докорінно змінює політику в області науки і освіти, формує багатофункціональні, надпредметні, базові компетентності. Інформаційні технології набувають усе більшого поширення в різних сферах освітньої та професійної діяльності. Їхні невичерпні можливості, розвиток компютерних систем звязку сприяють формуванню інформаційного суспільства й висувають нові вимоги до освіти молодого покоління. Підготовка студентів педагогічних вишів повинна відбуватися з  рахуванням досягнень і перспектив розвитку техніки й технології. Удосконалення рівня технологічної діяльності майбутніх педагогів з використанням інноваційних методів навчання закладає фундамент самоосвіти і саморозвитку. Використання комп'ютера як інформаційного, навчального та контролюючого технічного засобу сприяє вдосконаленню традиційних методик вивчення спеціальних дисциплін.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 43 / PDF downloads: 32

Біографія автора

Катерина Валентиівна Пилипенко, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної та вікової психології

Посилання

Афанасьев Ю. Н. Информатизация образования как глобальная проблема на рубеже веков / Ю.Н. Афанасьев // Информационный бюллетень Ассоциации «История и компьютер». - М.: АИК, 1997, № 20. – С. 124-139.

Ганин Е.А. Педагогические условия использования современных информационных и коммуникационныхтехнологий для самообразования будущих учителей / Е.А. Ганин // Информационные технологии в образовании. - 2003. (Междунар. конгресс). - [Электронный ресурс]. - Режим доступа : http://ito.edu.ru/2003/VII/VII-0-1673.html.

Історичне джерелознавство: Підручник / Я.С. Калакура, І.Н. Войцехівська, С.Ф. Павленко та ін. - К.: Либідь, 2002.- 488с.

Макаренко Є.А. Інформаційне суспільство, політика, право в програмній діяльності ЮНЕСКО. - К.: Наша культура і наука, 2001. – 384 с.

Яшанов С.М. Дидактична концепція навчання на основі комп'ютерних технологій / С.М. Яшанов // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Сер. 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. - К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 20. - С. 179-182.

Downloads

Опубліковано

2015-03-12

Як цитувати

Пилипенко, К. В. (2015). Використання нових інформаційних технологій у викладанні психологічних дисциплін майбутнім педагогам. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 5, 115–120. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7384

Номер

Розділ

Розділ III