Фізіологічні основи психічної діяльності та поведінки учнів

Автор(и)

  • Людмила Олексіївна Федорова Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 23

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7399

Ключові слова:

фізіологічні основи психічної діяльності та поведінки учнів

Анотація

Пізнати самого себе, розкрити мотиви вчинків людей – це намагання кожної мислячої людини. Таке пізнання дозволяє краще орієнтуватися та виховувати себе. Як цього досягти? Ніщо, звісно, не може замінити життєвого досвіду, але він недостатній, якщо не узагальнюється, не висвітлюється наукою.

Metrics

PDF views
140
Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202613
|
Abstract views: 135 / PDF downloads: 140

Біографія автора

Людмила Олексіївна Федорова, Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 23

вчитель біології

Посилання

Венгер Л.А. психологічні питання підготовки дітей до навчання в школі. / Л.А. Венгер – К, 2000.-289с.

Мухіна В.С. Дитяча психологія. / В,С, Мухіна –М., 1995-313с.

Овчарова Р.В. Практична психологія в початковій школі. /Р.В.Овчарова.-М., 1999-261с

Петровский А.В. Соціальна психологія колективу /А.В. Петровский, В.В. Шпанський. –К., 2012-291с.

6.Столяренко Л.Д. Педагогическая психология ростов н/Д: «Феникс», 2003.544с.

Психология: учеб. Ред. А.А.Крілова – М. Т.К. Велби, Издательство Проект, 2005-752с.

Выготский Л.С. Педагогическая психология / Л.С. Выгодский.-М: Педагогика Пресс, 1999-122с.

Станіславська Г.П. Розвиток творчих здібностей школярів.- Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2007-64с.

Штернберг Р.Дж. Интелект, приносящий успіх/ Пер. с англ..- Миск: Попурри, 2000-368с.

Downloads

Опубліковано

2015-03-12

Як цитувати

Федорова, Л. О. (2015). Фізіологічні основи психічної діяльності та поведінки учнів. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 5, 192–196. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7399

Номер

Розділ

Розділ IV