Розвиток рефлексії у майбутніх фахівців

Автор(и)

  • Лоліта Борисівна Маліцька Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7432

Ключові слова:

розвиток рефлексії у майбутніх фахівців

Анотація

Історично поняття про рефлексію розвивалося в філософі починаючи від вчення Сократа про самопізнання. В 17 столітті англійський філософ Джон Локк використав поняття «рефлексія» в сучасному контексті, трактуючи рефлексію як свідомість свідомості. У класичній німецькій філософії рефлексія розглядалась як аналіз наукою власних засобів пізнання чи особливий вигляд ретроспекції і асоціювалась із гносеологічною проблематикою обгрунтування істинності знань.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 105 / PDF downloads: 72

Біографія автора

Лоліта Борисівна Маліцька, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної та вікової психології

Посилання

Большунов А.Я. Динамика рефлексивных актов в продуктивной мыслительной деятельности.//А.Я.Большунов,В.А.Молчанов,Н.М.Трофимов.- Вопросы психологии.- 1984.-№5,С.117-124.

Гуткина Н.И. О психологической сущности рефлексивных ожиданий. – В кН.:Психология личности:теория и эксперимент.М.,1982.-С.100-108.

Тернер Дж. Социальное влияние.-Спб.:Питер,2003.-256с.

Орлова И.В. Тренинг профессионального самопознания: теория,диагностика и практика педагогической рефлексии/ И.В.Орлова.-Спб.:Речь,2006.-128с.

Панина Т.С. Современные способы активизации обучения: учеб.пособие для студ.высш.учеб.заведений/ Т.С. Панина, Л.Н. Вавилова; под ред. Т.С. Паниной. – 2-е изд.,стер.-М.: Издательский центр «Академия»,2006.-176с.

Пилипенко Л.К. Соціальна рефлексія як складова життєвого самовизначення сучасної молоді/ соціально-психологічний вимір демократичних пертворень в Україні/[ За ред. Максименко С.Д., Циби В.Т., Шайгородського Ю.Ж. та ін.].-К.: Український центр політичного менеджменту,2003.- С.258-269.

Downloads

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Маліцька, Л. Б. (2022). Розвиток рефлексії у майбутніх фахівців. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 4, 84–88. https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7432

Номер

Розділ

Розділ III

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають