Соціально-психологічна адаптація студентів до умов навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7492Ключові слова:
соціально-психологічна адаптація студентів до умов навчанняАнотація
Адаптація студентів до специфічних умов навчання у вищому навчальному закладі у більшості випадків відбувається стихійно. В цьому складному питанні рідко застосовуються певні засоби та заходи регуляції і психічного забезпечення навчального процесу. Швидка втома і висока нервово-психічна напруга у студентів часто пов’язана з принципово новими умовами навчання, проживання, темпу життя, організації праці та відпочинку, відсутністю індивідуального підходу, гіперінформацією на фоні збільшення вимогливості викладачів, збільшенням загального навантаження і зниженням адекватних можливостей організму, що створює замкнене коло, поглиблюючи негативні впливи на психічне і фізичне здоров’я особистості.
Metrics
Посилання
Волкова Н.П. Професійно-педагогічна комунікація: Навч.посібник. – К.: ВЦ „Академія”, 2006.-256с.
Климов Е.А. Индивидуальный стиль деятельности в зависимости от типологических свойств нервной системы., Казань, 1969г.
Лабунская В.А. и др. Психология затрудненного общения.- М.: Издательский центр «Академия», 2001- 288с.
М.С.Корольчук Психологічне забезпечення психічного і фізичного здоров’я. – К.: Фірма „ІНКОС”, 2002 – 272с.
Нартова- Богавер С.К. Диференциальная психология. - М.: Флінта, Московський психо-социальный інститут, 2006. – 280с.
Орбан-Лебрик Л.Е. Соціальна психологія: Посібник. – К.: Академвидав, 2003. – 448с.
Столяренко Л.Д. Педагогическая психология. – Ростов н)Д :»Феникс», 2003.- 544с.
СлепканьЗ.І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі: Навч. Посібник. – К.: Вища школа., 2005 – 239с.
Психология:учеб. Ред. А.А. Крылова – М.: ТК Велби, Изд-во Проспект, 2005 – 752с.
Теплов Б.М. Типологические свойства нервной системы и их значение для психологии . М., 1962г.