Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення туристичних ресурсів Кривого Рогу

Автор(и)

  • С.В. Дашковська , Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7444

Ключові слова:

психолого-педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення туристичних ресурсів Кривого Рогу

Анотація

У географічній освіті розвиток пізнавального інтересу можливий через краєзнавчу складову. Краєзнавчий принцип навчання передбачає системне встановлення зв’язків певного шкільного курсу географії із тими знаннями, що здобувають учні у процесі безпосереднього дослідження краю. Наочне уявлення про географічні характеристики рідного краю сприяє освоєнню школярами географії інших районів країни або зарубіжжя.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор С.В. Дашковська, афіліація , Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

    вчитель географії

Посилання

Відсутні посилання.

Завантаження

Опубліковано

2022-06-26

Номер

Розділ

Розділ IV

Як цитувати

Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення туристичних ресурсів Кривого Рогу. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 4, 150-153. https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7444