Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення туристичних ресурсів Кривого Рогу
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7444Ключові слова:
психолого-педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення туристичних ресурсів Кривого РогуАнотація
У географічній освіті розвиток пізнавального інтересу можливий через краєзнавчу складову. Краєзнавчий принцип навчання передбачає системне встановлення зв’язків певного шкільного курсу географії із тими знаннями, що здобувають учні у процесі безпосереднього дослідження краю. Наочне уявлення про географічні характеристики рідного краю сприяє освоєнню школярами географії інших районів країни або зарубіжжя.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 77
/ PDF downloads: 52
Посилання
Відсутні посилання.
Downloads
Опубліковано
2022-06-26
Як цитувати
Дашковська, С. (2022). Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення туристичних ресурсів Кривого Рогу. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 4, 150–153. https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7444
Номер
Розділ
Розділ IV