Використання інформаційно – комунікаційних технологій на уроці

Автор(и)

  • Любов Сергіївна Швачич Криворізька Центрально-Міська гімназія

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7454

Ключові слова:

використання інформаційно – комунікаційних технологій на уроці

Анотація

Нові реалії життя в Україні обумовили глобальні зміни у філософії освіти, визначенні її мети, завдань, методів діяльності. Сучасна освіта вступила в нову еру — еру інформатизації та інформаційних технологій. Тому постала потреба не тільки активного впровадження інформаційних технологій, але й ефективної інтеграції з іншими навчальним предметами.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 86 / PDF downloads: 39

Біографія автора

Любов Сергіївна Швачич, Криворізька Центрально-Міська гімназія

заступник директора з навчально – виховної роботи

Посилання

Букач А.Інформаційні та комунікаційні технології в освітній системі міста А.Букач//Школа.-2007.-№12

Закон України «Про основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007- 2015 роки»// Урядовий кур’єр.2007.-№6

Зимняя И.А. Ключевые компетентности как результативно – целевая основа компетентносного подхода в образовании, 2004

Кочевой Р.А. Информационные технологии в процессе обучения/ Р.А.Кочевой//Доп.учасниківVВсеукр. наук-метод.конф.Впровадження нових інформаційних технологій навчання.- Запоріжжя: ЗДІА, 2005р.

Пархомець І.Ю.Нові інформаційні технології навчання І.Ю.Пархомець//Управління школою. – 2007.-№29

http://vo-zrda.at.ua

http://do.gendocs.ru

http://www.rusnauka.com

http://klasnaocinka.com.ua

http://osvita.ua/school/method/technol

Downloads

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Швачич, Л. С. (2022). Використання інформаційно – комунікаційних технологій на уроці. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 4, 198–202. https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7454

Номер

Розділ

Розділ IV