Допрофільна підготовка, її роль у виборі профілю навчання у старшій школі та набуття майбутньої професії

Автор(и)

  • Любов Сергіївна Швачич Криворізька Центрально-Міська гімназія

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7486

Ключові слова:

допрофільна підготовка, її роль у виборі профілю навчання у старшій школі та набуття майбутньої професії

Анотація

Одним із ключових питань, яке поставила держава перед освітянами, - це забезпечення рівного доступу не просто до освіти, а до якісної освіти, необхідність своєчасного і правильного реагування на потреби суспільства. На відміну від традиційної моделі освіти, яка базувалась на простому засвоєнні і відтворенні інформації, головна мета освіти XI століття – це всебічний розвиток особистості. Такий напрямок навчання дає людині можливість підготуватися до майбутнього в швидкоплинних умовах соціокультурного життя і професійної діяльності.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 50 / PDF downloads: 30

Біографія автора

Любов Сергіївна Швачич, Криворізька Центрально-Міська гімназія

директора з навчально-виховної роботи

Посилання

Бібік Н. М. Проблема профільного навчання в педагогічній теорії практиці. / Н. М. Бібік // Профільне навчання :Теорія і практика: 36. наук, праць за матеріалами методолог. семінару АПН України.– К.: Пед.Преса, 2006. – c.23–29.

Бурда М. І. Особистісна орієнтація змісту профільного навчання / М. І.Бурда // Профільне навчання: Теорія і практика: 36. наук. праць за матеріалами методолог. семінару АПН України. – К.: Пед.Преса, 2006. ─ с.100–104.

Губачов О. Побудова структурно-функціональної моделі індивідуалізації допрофільної підготовки учнів основної школи: дидактичні аспекти / О. Губачов // Освіта і управління. – 2007. – Том 10. – N 1. – С. 57–62.

Державний стандарт базової і повної середньої освіти./ Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 р. N 24.

Концепція профільного навчання в старшій школі: за станом на 27 березня 2007 р. / Затверджено Рішенням колегії Міносвіти і науки України 25.09.2003 N10/12-2. 6.Максименко С. Д. Психологічний супровід профільного навчання / С. Д. Максименко // Профільне навчання: Теорія і практика: 36. наук. праць за матеріалами методолог. семінару АПН України. – К.: Пед. Преса, 2006. ─ с. 36–40.

Милерян Е. А. Психология формирования общетрудовых политехнических учений / Е. А. Милерян – М., «Педагогика», 1973. – 300 с.

Рибалка В. В. Психологічна допомога особистості учня як суб'єкта профільного самовизначення / В. В. Рибалка // Профільне навчання: Теорія і практика: 36. наук. праць за матеріалами методолог. семінару АПН України. – К.: Пед.Преса, 2006. с.43–46.

Сидоренко О. Л. Профільна освіта і професійна орієнтація в школі взаємопов’язані складові соціалізації учнівської молоді / О. Л. Сидоренко // Профільне навчання: Теорія і практика: 36. наук. праць за матеріалами методолог. семінару АПН України. – К.: Пед. Преса, 2006. – с. 85–89.

Шпрангер Э. Основные идеальные типы индивидуальности: Психология личности / Под ред. Ю. Б. Гиппенрейтера, А. А. Пузырея. – М., 1982.

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Швачич, Л. С. (2022). Допрофільна підготовка, її роль у виборі профілю навчання у старшій школі та набуття майбутньої професії. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 3, 131–138. https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7486

Номер

Розділ

Розділ IV