Іншомовна комунікативна компетенція: проблеми і шляхи вдосконалення. Аудіювання як активний вид мовленнєвої діяльності

Автор(и)

  • Світлана Сергіївна Воробйова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7463

Ключові слова:

ыншомовна комунікативна компетенція: проблеми і шляхи вдосконалення. Аудіювання як активний вид мовленнєвої діяльності

Анотація

Сучасна концепція іншомовної освіти будується на інтегрованому навчанні мови й культури країн, мова яких вивчається, на діалозі рідної й іноземної культури.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 67 / PDF downloads: 57

Біографія автора

Світлана Сергіївна Воробйова, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету іноземних мов, науковий керівник: викладач Даценко Оксана Анатоліївна

Посилання

Бим И.Л. Теория и практика обучения немецкому языку: проблемы и перспективы: учеб. Пособие для студентов пед. ин-тов по спец. №21.03 «Иностранный язык». - М. Просвещение, 1998. - 256 с.

Вятютнев М.Н. Традиции и новации в современной методике преподавания русского языка / М.Н.Вятютнев // Научные традиции и новые направления в преподавании русского языка и литературы: Докл. сов. делегации на VI Конгр. МАПРЯЛ. – М. : Рус. яз., 1986.– 90 с.

Гапонова С.В. Навчання розуміння аудіотекстів учнів старших класів середньої школи / С.В. Гапонова // Іноземні мови. – 1996. – № 2. – С. 15–18.

Гез Н.И. Формирование коммуникативной компетенции как объект зарубежных методических исследований // Иностранные языки в школе. 1985. № 2. – С. 17–24.

Елухина Н.В. Преодоление основных трудностей понимания иноязычной речи на слух как условие формирования способности устно общаться, //ИЯШ, 1996, №4.

Зимняя, И. А. Психология обучения иностранному языку в школе / И. А. Зимняя. – М., 1991 – 222 с.

Ильина В.И. Аудирование // Материалы - ІХ Международных семинаров преподавателей русского языка стран социализма. - М.: Изд-во МГУ, 1969. - С. 18-31.

Измайлова, Л. С. Обучение аудированию как виду иноязычной речевой деятельности / Л. С. Измайлова, Л. Г. Кузьмина // Актуальные проблемы обучения иностранным языкам в школе и вузе: курс лекций для студентов фак-тов иностр. языков / И. С. Леонова [и др.] ; под ред. И. С. Леоновой. – Воронеж, 1999. – С. 83–101.

Казарцева О.М. Культура речевого общения: теория и практика обучения. Учебное пособие. - М.: Флинта, Наука, 1998. - 496 с.

Козак С.С. Формирование иноязычной коммуникативной компетенции будущих специалистов: дис. канд. пед. Наук: 13.00.04. — Одесса, 2001. - 224 с.

Колосницина Г.В. Пути оптимального настроения и оформления учебного аудиотекста (на материале русского языка как иностранного). - М.: Изд-во Московского ун-та, 1980. - 95 с.

Круківська І.А. Використання пісень у процесі навчання аудіювання / І.А.Круківська // Іноземні мови. – 1998. – № 1.

Павленко О. О. Формування комунікативної компетенції фахівців митної служби в системі неперервної професійної освіти: Автореф. дис. ... д-ра пед. наук. 13.00.04. К., 2005.

Прудникова Н. Н. Педагогическая технология формирования иноязычной компетенции студентов неязыковых вузов: Автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.01. Саратов, 2007.

Рурік Г.Л. Комунікативна компетентність як складова професійної майстерності учителя та засіб побудови гуманних взаємин між учасниками навчально-виховного процесу / Г.Л. Рурік // Формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах вищого навчального закладу: наук. пос. – К. : Видавничий дім «Слово», 2011. – С. 344 – 380.

Савченко О.Я. Дидактика початкової школи: підруч. для студ. пед. ф-тів / О.Я. Савченко. – К. : Абрис, 1997. – 416 с.

Сатинова В.Ф. Некоторые вопросы обучения аудированию связной речи в 7 классе средней школы // Обучение связной иноязычной речи в средней школе. - Минск: Народная асвета, 1970. - С. 46-57.

Скворцова С.О. Професійна компетентність вчителя: зміст поняття / С.О.Скворцова // Наука і освіта. – 2009. – № 4. – С. 93-94.

Тарнопольский О.Б. Методика обучения английскому языку для делового общения / О.Б. Тарнопольский, С.П. Кожушко. – К.: Ленвит, 2004. – 192 с.

Ткаченко Л. Комунікативна компетенція студентів – запорука професійного успіху / Ткаченко Л. // Лінгвометодичні концепції викладання іноземних мов у немовних вищих навчальних закладах України: зб. наук. ст. учасників Всеукр. наук.-практ. конференції. – Київ., 23–24 грудня 2003 р. / Редкол.: І.І. Тимошенко та ін. – К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2003. – 583 с.

Федоренко Ю.С. Комунікативна компетенція як найважливіший елемент успішного спілкування / Ю.С. Федоренко // Рідна школа. – 2002. – № 1. – С. 63–65

Черноватий Л. М. Практичний курс англійської мови. / Л. М. Черноватий, В. І. Карабан, І. Ю. Набокова // Підручник для студентів другого курсу вищих закладів освіти (філологічні спеціальності та спеціальність “Переклад”). – Вінниця : НОВА КНИГА, 2005. – 356 с.

Brown, H. Duglas. Teaching by Principles: An Interaktive Approach to Language Pedagogy. – New Jersey, 1994.

Hymes D. On Communicative Competence // C. J. Brumfit and K. Johnson (eds.). The Communicative Approach to Language Teaching. London, 1979. P. 5–27.

Nunan D. Second Language Teaching and Learning. – Boston, 1999. 26. Savignon S. Evolution of Communicative Competence The ACTFL Provisional Proficiency Guidelines / S. Savignon // The Modern Language Journal. - 1995. Vol. 95. - P. 129-134.

Downloads

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Воробйова, С. С. (2022). Іншомовна комунікативна компетенція: проблеми і шляхи вдосконалення. Аудіювання як активний вид мовленнєвої діяльності. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 4, 237–245. https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7463

Номер

Розділ

Розділ VI