Психолого–педагогічна модель майбутнього викладача вищої школи

Автор(и)

  • Світлана Сергіївна Воробйова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7324

Ключові слова:

компетентність, компетенція, психолого-педагогічне керування, психолого-педагогічна компетентність, структурно-функціональні компоненти компетентності, ситуативне мислення

Анотація

У статті проаналізовано й узагальнено основні теоретичні підходи до визначення поняття ―компетентність‖. Розглянуто особливості професійної компетентності педагогів, представлені як обґрунтовані структурно-функціональні компоненти, що визначаються сукупністю функціонально-професійних складових компетентності майбутніх педагогів. Досліджено психологічні чинники, які сприяють формуванню професійної компетентності майбутніх педагогів. Зроблено висновки щодо особливостей професійної компетентності сучасних педагогів, важливості врахування всіх аспектів гармонійного розвитку майбутнього фахівця.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 66 / PDF downloads: 37

Біографія автора

Світлана Сергіївна Воробйова, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету іноземних мов, науковий керівник: к.пед.н., доцент Маліцька Лоліта Борисівна

Посилання

Царегородцева Т. А. Формирование психолого-педагогической компетентности преподавателей высшей школы в процессу последипломного образования: Автореферат. дис....канд. пед. наук (13.00.01): Марийс.гос.ун-т. – Йошкар-Ола. 2002

Данилова Г. С. Управління процесом становлення професійної компетентності методиста / Г. С. Данилова. – Київ : УІПКККО, 1995. – 80 с.

Селевко Г. К. Компетентности и их классификация / Г. К. Селевко // Народное образование. – 2004. – № 4. – С. 138-143.

Хуторской А. В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования // Народное образование. / А. В. Хуторской. – 2003. – № 2. – С. 58-64.

Красинская Л. Ф. Психолого-педагогическая компетентность преподавателя высшей школы / Л. Ф. Красинская: Учеб. пособие. – Самара: СамГУПС, 2010. – 140 с.

Кашапов М. М. Психология творческого мышления профессионала. Монография / М. М. Кашапов. — Москва : ПЕР СЭ, 2006. – 688 с.

Моделирование педагогических ситуаций / Под ред. Ю. Н. Кулюткина, Г. С. Сухобской. – Москва: Педагогика, 1981. – 240 с.

Downloads

Опубліковано

2022-06-25

Як цитувати

Воробйова, С. С. (2022). Психолого–педагогічна модель майбутнього викладача вищої школи. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 6, 107–113. https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7324

Номер

Розділ

Розділ III