Психолого–педагогічна модель майбутнього викладача вищої школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7324Ключові слова:
компетентність, компетенція, психолого-педагогічне керування, психолого-педагогічна компетентність, структурно-функціональні компоненти компетентності, ситуативне мисленняАнотація
У статті проаналізовано й узагальнено основні теоретичні підходи до визначення поняття ―компетентність‖. Розглянуто особливості професійної компетентності педагогів, представлені як обґрунтовані структурно-функціональні компоненти, що визначаються сукупністю функціонально-професійних складових компетентності майбутніх педагогів. Досліджено психологічні чинники, які сприяють формуванню професійної компетентності майбутніх педагогів. Зроблено висновки щодо особливостей професійної компетентності сучасних педагогів, важливості врахування всіх аспектів гармонійного розвитку майбутнього фахівця.
Metrics
Посилання
Царегородцева Т. А. Формирование психолого-педагогической компетентности преподавателей высшей школы в процессу последипломного образования: Автореферат. дис....канд. пед. наук (13.00.01): Марийс.гос.ун-т. – Йошкар-Ола. 2002
Данилова Г. С. Управління процесом становлення професійної компетентності методиста / Г. С. Данилова. – Київ : УІПКККО, 1995. – 80 с.
Селевко Г. К. Компетентности и их классификация / Г. К. Селевко // Народное образование. – 2004. – № 4. – С. 138-143.
Хуторской А. В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования // Народное образование. / А. В. Хуторской. – 2003. – № 2. – С. 58-64.
Красинская Л. Ф. Психолого-педагогическая компетентность преподавателя высшей школы / Л. Ф. Красинская: Учеб. пособие. – Самара: СамГУПС, 2010. – 140 с.
Кашапов М. М. Психология творческого мышления профессионала. Монография / М. М. Кашапов. — Москва : ПЕР СЭ, 2006. – 688 с.
Моделирование педагогических ситуаций / Под ред. Ю. Н. Кулюткина, Г. С. Сухобской. – Москва: Педагогика, 1981. – 240 с.