Розвиток розумових здібностей в умовах інноваційного навчання

Автор(и)

  • Світлана Федорівна Устименко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7483

Ключові слова:

розвиток розумових здібностей в умовах інноваційного навчання

Анотація

Впровадження в освітню діяльність нових парадигм забезпечує не тільки оновлення змісту освіти і відповідність її вимогам сучасності, а і передбачає її більш високий рівень, що потребує педагогічної інноватики. Як відомо, ще у 1978 році було запропоновано розрізняти традиційне і інноваційне навчання. Інноваційним вважається навчання, яке призване забезпечити всебічний розвиток особистості дитини, підготувати її до життя в умовах динамічних змін у навколишньому світі, що в свою чергу передбачає, як вказує І.М.Дичківська, розвиток різних форм мислення, творчих здібностей, високих соціально-адаптаційних можливостей особистості [5].

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 86 / PDF downloads: 60

Біографія автора

Світлана Федорівна Устименко, Криворізький державний педагогічний університет

канд. психол. наук, доцент кафедри загальної та вікової психології

Посилання

Алфимов В.М. Развитие умственных и творческих способностей старшеклассников / В.М.Алфимов // Обдарована дитина. 2004,№3.С.41-46.

Бершадский М. Е. Структура когнитивной образовательной технологии /М.Е.Бершадский // Педагогические технологии. 2005,№1.С.22-57.

Власова О.І. Педагогічна психологія. / Олена Іванівна Власова. –К. Наукова думка.- 285с.

Гуменюк О.С. Теорія і методологія інноваційного психологічного закладу /О.С.Гуменюк. Тернопіль,2008.-340 с.

Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології. Навчальний посібник / Ілона Миколаївна Дичківська. –К.: Академвидав,2004.-352с.

Дружинин В.Н. Психология общих способностей / Владимир Николаевич Дружинин / – СПб: Питер Ком,1999.-368с.

Ермакова О.Б. Контекстное обучение /испанский опыт/ / Ольга Борисовна Ермакова / Педагогические технологии. 2010,№2.С.13-20.

Кларин М.В. Педагогическая технология в учебном процессе / М.В.Кларин. –М.,1989.

Освітні технології / За заг. ред.. О.М.Пєхоти / О.М.Пєхота.-К., А.С.К., 2001.-255с.

Психология. Словарь / Под общей редакцией А.В.Петровского, М.Г.Ярошевского /Артур Владимирович Петровский, Михаил Герасимович Ярошевский .-М.: Политиздат,1990. -344с.

Холодная М.А. Психология интеллекта /Марина Александровна Холодная. – СПб. Питер.-292с.

Хохліна О.П. Загальні інтелектуальні здібності дитини: шляхи формування / на матеріалі трудового навчання / О.П.Хохліна // Практична психологія і соціальна робота.2000,№2. С. 13-20.

Чепіль М.М., Дуднік Н.З. Педагогічні технології / М.М.Чепіль, Н.З.Дуднік. –К., 2012.-224с.

Шарко В.А. Сучасний урок фізики / В.А.Шарко. - К., 2005.- 217с.

Шиловська О.М., Пєтіна Є.О. Вплив інноваційних технологій на інтелектуальний розвиток дитини / О.М.Шиловська, Є.О.Пєтіна / Нові технології навчання. 2006,№43. С.13-19.

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Устименко, С. Ф. (2022). Розвиток розумових здібностей в умовах інноваційного навчання. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 3, 111–119. https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7483

Номер

Розділ

Розділ IV