Розвиток розумових здібностей в умовах інноваційного навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7483Ключові слова:
розвиток розумових здібностей в умовах інноваційного навчанняАнотація
Впровадження в освітню діяльність нових парадигм забезпечує не тільки оновлення змісту освіти і відповідність її вимогам сучасності, а і передбачає її більш високий рівень, що потребує педагогічної інноватики. Як відомо, ще у 1978 році було запропоновано розрізняти традиційне і інноваційне навчання. Інноваційним вважається навчання, яке призване забезпечити всебічний розвиток особистості дитини, підготувати її до життя в умовах динамічних змін у навколишньому світі, що в свою чергу передбачає, як вказує І.М.Дичківська, розвиток різних форм мислення, творчих здібностей, високих соціально-адаптаційних можливостей особистості [5].
Metrics
Посилання
Алфимов В.М. Развитие умственных и творческих способностей старшеклассников / В.М.Алфимов // Обдарована дитина. 2004,№3.С.41-46.
Бершадский М. Е. Структура когнитивной образовательной технологии /М.Е.Бершадский // Педагогические технологии. 2005,№1.С.22-57.
Власова О.І. Педагогічна психологія. / Олена Іванівна Власова. –К. Наукова думка.- 285с.
Гуменюк О.С. Теорія і методологія інноваційного психологічного закладу /О.С.Гуменюк. Тернопіль,2008.-340 с.
Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології. Навчальний посібник / Ілона Миколаївна Дичківська. –К.: Академвидав,2004.-352с.
Дружинин В.Н. Психология общих способностей / Владимир Николаевич Дружинин / – СПб: Питер Ком,1999.-368с.
Ермакова О.Б. Контекстное обучение /испанский опыт/ / Ольга Борисовна Ермакова / Педагогические технологии. 2010,№2.С.13-20.
Кларин М.В. Педагогическая технология в учебном процессе / М.В.Кларин. –М.,1989.
Освітні технології / За заг. ред.. О.М.Пєхоти / О.М.Пєхота.-К., А.С.К., 2001.-255с.
Психология. Словарь / Под общей редакцией А.В.Петровского, М.Г.Ярошевского /Артур Владимирович Петровский, Михаил Герасимович Ярошевский .-М.: Политиздат,1990. -344с.
Холодная М.А. Психология интеллекта /Марина Александровна Холодная. – СПб. Питер.-292с.
Хохліна О.П. Загальні інтелектуальні здібності дитини: шляхи формування / на матеріалі трудового навчання / О.П.Хохліна // Практична психологія і соціальна робота.2000,№2. С. 13-20.
Чепіль М.М., Дуднік Н.З. Педагогічні технології / М.М.Чепіль, Н.З.Дуднік. –К., 2012.-224с.
Шарко В.А. Сучасний урок фізики / В.А.Шарко. - К., 2005.- 217с.
Шиловська О.М., Пєтіна Є.О. Вплив інноваційних технологій на інтелектуальний розвиток дитини / О.М.Шиловська, Є.О.Пєтіна / Нові технології навчання. 2006,№43. С.13-19.