Психологічний аналіз тренінгів розвитку креативності

Автор(и)

  • Оксана Сергіївна Шило Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7493

Ключові слова:

психологічний аналіз тренінгів розвитку креативності

Анотація

Сучасний темп життя, індивідуалізація та спрямованість на самовиявлення особистості вимагають від людини активізації усіх її можливостей і здібностей, а також постійного самовдосконалення та саморозвитку. Така якість як креативність дозволяє з більшою легкістю та швидкість реагувати на умови, що постійно змінюються, знаходити неординарні вирішення будь-яких проблем, дивитись на ситуацію з різних точок зору, а тому мати можливість обрати найкращий вихід. Саме через це проблема розвитку креативності є настільки актуальною, особливо в системі освіти.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 100 / PDF downloads: 69

Біографія автора

Оксана Сергіївна Шило, Криворізький державний педагогічний університет

викладач кафедри загальної та вікової психології

Посилання

Барышева Т. А. Психолого-педагогические основы развития креативности / Т. А. Барышева, Ю. А. Жигалов. СПб., 2006.

Галин А. Л. Личность и творчество. Психологические этюды / А. Л. Галин. Новосибирск, 1989.

Григоренко Е. А. Исследование процесса выдвижения и проверки гипотез близнецами / Е. А. Григоренко, Б. И. Кочубей // Новые исследования в психологии. 1989. № 2. С. 15–20.

Гуськова А. В. Творческие аспекты решения задач психологического содержания. / А. В. Гуськова // Психология XXI века: Материалы научно-практической конференции студентов, аспирантов и молодых ученых. СПб., 2008. С. 27–28.

Дружинин В. Н. Психология общих способностей 2-е изд. / В. Н. Дружинин. СПб., 2002

Ермолаева-Томина Л. Б. Исследование факторов, детерминирующих индивидуальные различия в проявлении творческой активности: Психология творчества / Л. Б. Ермолаева-Томина. М., 1990. С. 117–130.

Жердева М. М. Особенности развития креативных способностей в старшем школьном возрасте / М. М. Жердева. // Ананьевские чтения, 2005: Материалы научно-практической конференции. СПб.,2005. С. 462–464.

Ильин Е. П. Психология творчества, креативности, одаренности /Е. П. Ильин.: Питер; СПб.; 2009 9. Как определить и развить способности ребёнка [Текст] / Сост. В. М. Воскобойников. - СПб.: РЕСПЕКС, 1996. - 432 с.

Нечаев Н. Н. Очеловечивание творчества: проблемы и перспективы / Н. Н. Нечаев // Вопросы психологии. 2006. № 3. С. 3–26.

Олехнович М.О. Творческий потенциал интеллектуального уровня ребенка / М. О. Олехнович // Ананьевские чтения, 1997: тезисы научно-практической конференции.СПБ., 1997. С. 98-100.

Павлов В. А. Условия актуализации творческого потенциала при решениии задач-головоломок / В. А. Павлов //Ананьевские чтения, 2005: Материалы научно-практической конференции. СПб., 2005.С. 47–48.

Пономарев Я. А. Психология творчества / Я. А. Пономарев. М., 1976.

Пономарев Я. А. Психология творчества: Тенденции развития психологической науки/ Я. А. Пономарев. М., 1988.

Солдатова Е. А. Креативность в структуре личности / Е. А. Солдатова: Автореф. дис. канд. наук. СПб.,1996.

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Шило, О. С. (2022). Психологічний аналіз тренінгів розвитку креативності. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 3, 181–190. https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7493

Номер

Розділ

Розділ V