Дослідження готовності та реалізованості потреби у саморозвитку майбутніх вчителів

Автор(и)

  • Оксана Сергіївна Шило Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7515

Ключові слова:

дослідження готовності та реалізованості потреби у саморозвитку майбутніх вчителів

Анотація

Сучасні соціально-економічні та політичні умови актуалізували потребу в людях, здатних до продуктивної самореалізації через самопізнання, самовизначення, тобто здатних до активного саморозвитку. Це ставить перед освітньою системою питання про стимулювання саморозвитку особистості, що знайшло відображення в Державній національній програмі «Освіта» («Україна XXI століття»). Дуже важливим є те, щоб саморозвиток й особистісне становлення стали життєвими орієнтирами для самої людини – освіта створює умови розвитку і саморозвитку особистості, скористатися наданими ресурсами може лише сама людина. Саме тому в сучасній психолого-педагогічній науці загострюється інтерес до суб’єктності людини; відбувається перегляд, переосмислення впливових факторів її розвитку і саморозвитку.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Оксана Сергіївна Шило, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    асистент кафедри загальної і вікової психології, аспірантка НПУ ім. М.П.Драгоманова

Посилання

Мерзлякова О. Л. Психологічні чинники саморозвитку старшокласників у процесі навчання. / Олена Леонідівна Мерзлякова / Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук, Київ – 2010

Коваленко Е. А. Ціннісна природа усвідомленого саморозвитку особистості: соціально-філософський аналіз. / Едуард Анатолійович Коваленко / Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук, Харків – 2005

Садова Мирослава Анатоліївна УДK 159.923.2 психологічні складові потенціалу самореалізації особистості. / Мирослава Анатоліївна Садова / Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня Кандидата психологічних наук, Луцьк – 2010

Фетискин Н. П., Козлов В. В., Мануйлов Г. М. Социально-психологическая диагностика развития личности и малых групп. / Н. П. Фетискин, В. В. Козлов, Г. М. Мануйлов / - М., Изд-во Института Психотерапии. 2002. - 490 с.

Завантаження

Опубліковано

2022-06-27

Номер

Розділ

Розділ II

Як цитувати

Дослідження готовності та реалізованості потреби у саморозвитку майбутніх вчителів. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 2, 86-93. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7515

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають