Дослідження готовності та реалізованості потреби у саморозвитку майбутніх вчителів
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7515Ключові слова:
дослідження готовності та реалізованості потреби у саморозвитку майбутніх вчителівАнотація
Сучасні соціально-економічні та політичні умови актуалізували потребу в людях, здатних до продуктивної самореалізації через самопізнання, самовизначення, тобто здатних до активного саморозвитку. Це ставить перед освітньою системою питання про стимулювання саморозвитку особистості, що знайшло відображення в Державній національній програмі «Освіта» («Україна XXI століття»). Дуже важливим є те, щоб саморозвиток й особистісне становлення стали життєвими орієнтирами для самої людини – освіта створює умови розвитку і саморозвитку особистості, скористатися наданими ресурсами може лише сама людина. Саме тому в сучасній психолого-педагогічній науці загострюється інтерес до суб’єктності людини; відбувається перегляд, переосмислення впливових факторів її розвитку і саморозвитку.
Metrics
Посилання
Мерзлякова О. Л. Психологічні чинники саморозвитку старшокласників у процесі навчання. / Олена Леонідівна Мерзлякова / Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук, Київ – 2010
Коваленко Е. А. Ціннісна природа усвідомленого саморозвитку особистості: соціально-філософський аналіз. / Едуард Анатолійович Коваленко / Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук, Харків – 2005
Садова Мирослава Анатоліївна УДK 159.923.2 психологічні складові потенціалу самореалізації особистості. / Мирослава Анатоліївна Садова / Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня Кандидата психологічних наук, Луцьк – 2010
Фетискин Н. П., Козлов В. В., Мануйлов Г. М. Социально-психологическая диагностика развития личности и малых групп. / Н. П. Фетискин, В. В. Козлов, Г. М. Мануйлов / - М., Изд-во Института Психотерапии. 2002. - 490 с.