Врахування нейродинамічного стереотипу поведінки школярів при організації пізнавальної діяльності

Автор(и)

  • Ксенія Олександрівна Осіння Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7542

Ключові слова:

врахування нейродинамічного стереотипу поведінки школярів при організації пізнавальної діяльності

Анотація

Однією із основних задач реформи загальноосвітньої школи є підвищення ефективності навчання. Досвід педагогічної практики доводить, що зміст і організація навчальної діяльності не можуть бути прямо співвіднесені із її ефективністю; обов’язково мають бути враховані особливості суб’єктів цієї діяльності – учнів, а також вчителя, який здійснює цю діяльність. Означені положення обумовлюють значущість індивідуального підходу в організації навчального процесу у сучасних закладах освіти. Адже добре поставлена методика навчання може призвести до нівелювання індивідуальних відмінностей лише відносно нижнього порогу досягнень. Високий же рівень знань, умінь, навичок вимагає сформованості своєрідних способів дій, що визначаються індивідуально-типологічними особливостями людини [1, с.71].

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 52 / PDF downloads: 44

Біографія автора

Ксенія Олександрівна Осіння, Криворізький державний педагогічний університет

студентка педагогічного факультету, науковий керівник: Токарева Наталія Миколаївна, доцент, к.психол.н., доцент

Посилання

Акимова М.К., Козлова В.Т. Учет психологических особенностей учащихся в процес се обучения // Вопросы психологи. – 1988. - №6. – С.71-77.

Машков В.Н. Дифференциальная психология человека. – СПб.: Питер, 2008. (серия «Учебное пособие»).

Психологический словарь / Под ред. В.П.Зинченко, Б.Г.Мещерякова. – М.: Педагогика-Пресс, 1997.

Русалов В.М. О природе темперамента и его месте в структуре индивидуальных свойств человека.// Вопросы психологии. – 1985 - №1 – С.19-31.

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Осіння, К. О. (2022). Врахування нейродинамічного стереотипу поведінки школярів при організації пізнавальної діяльності. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 2, 240–244. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7542

Номер

Розділ

Розділ IV