Вплив екстраверсії-інтроверсії на результати навчальної діяльності старшокласників

Автор(и)

  • Катерина Андріївна Лук’янова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7544

Ключові слова:

вплив екстраверсії-інтроверсії на результати навчальної діяльності старшокласників

Анотація

Підвищення ефективності навчання є однією з найважливіших психолого-педагогічних проблем сучасної школи. У вирішенні цього питання значна роль відводиться вчителеві. Великого значення надається вмінню педагога залучити до активної діяльності на уроці усіх учнів класу. Для того, щоб цього досягти, він повинен добре знати своїх учнів, вивчати і враховувати їх індивідуальні відмінності, в тому числі такі властивості темпераменту, як екстраверсія-інтроверсія.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 43 / PDF downloads: 32

Біографія автора

Катерина Андріївна Лук’янова, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету іноземних мов, науковий керівник: Макаренко Наталя Миколаївна, к.психол.н., доцент

Посилання

Маклаков А. Г. Общая психология: Учебник для вузов / А. Г. Маклаков. – СПб.: Питер, 2006. – 583 с.

Психологічний тлумачний словник найсучасніших термінів. – Х.: Прапор, 2009. – 672 с.

Дослідження типу темпераменту // Психолог. – 2005. - №43. – С. 5-8.

Экстраверсия-интроверсия / http://www.wikiznanie.ru

Интроверсия-экстраверсия / http://www.gorod-psy.ru

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Лук’янова, К. А. (2022). Вплив екстраверсії-інтроверсії на результати навчальної діяльності старшокласників. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 2, 252–256. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7544

Номер

Розділ

Розділ IV