Особливості використання учнями стратегій захисту у конфліктних ситуаціях

Автор(и)

  • Марина Сергіївна Лінецька Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7552

Ключові слова:

особливості використання учнями стратегій захисту у конфліктних ситуаціях

Анотація

В педагогічній роботі перед вчителем найбільш гостро постає питання управління діяльністю учня. При вирішенні даної проблеми вчитель повинен вміти приймати точку зору учня, ставити себе на його місце, імітувати його судження, розуміти, як учень сприймає ситуацію, що склалася навколо нього.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 40 / PDF downloads: 36

Біографія автора

Марина Сергіївна Лінецька, Криворізький державний педагогічний університет

студентка фізико-математичного факультету, науковий керівник: Устименко Світлана Федорівна, доцент, к.психол.н.

Посилання

Психологический словарь/ Под. ред. А.В. Петровського, М.Г. Ярошевского. М. – 1990. – 494 с.

Гришина Н.В. Психология конфликта. СПб. – 2002. – 464 с.

Рыбакова М.М. Конфликт и взаимодействие в педагогическом процессе. М. «Просвещение» – 1991. – 126 с.

Пов’якель Н. Психологія вирішення педагогічних конфліктів. К.: «Шкільний світ» – 2008. – 118 с.

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Лінецька, М. С. (2022). Особливості використання учнями стратегій захисту у конфліктних ситуаціях. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 2, 288–292. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7552

Номер

Розділ

Розділ V