Активізація пізнавально-дослідницької активності студентів факультету іноземних мов при вивченні курсу психології за допомогою інтерактивних методів навчання

Автор(и)

  • Наталія Миколаївна Макаренко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7596

Ключові слова:

активізація пізнавально-дослідницької активності студентів факультету іноземних мов при вивченні курсу психології за допомогою інтерактивних методів навчання

Анотація

Спроби активної перебудови системи освіти в Україні, «пристосування» її під стандарти Болонської системи мають, без сумніву, свої позитивні сторони. Це, по-перше, спроба розвивати самостійність наукового вдосконалення студентів, а, по-друге, можливість розвивати їх творчій потенціал, креативність, формувати внутрішню потребу до
пізнання, дослідження. Вивчення курсу психології (загальної, вікової, соціальної) у вищих педагогічних закладах набуває особливої актуальності в умовах роботи всіх навчально-виховних закладів Дніпропетровської області над проблемою «Педагогічні стратегії розвитку інноваційної особистості». Крім того, за результатами моніторингу знань індивідуально-психологічних особливостей дітей різного віку серед працюючих вчителів (на курсах підвищення кваліфікації), 72% не можуть визначити провідної
діяльності, новоутворень та соціальної ситуації розвитку учнів з якими вони наразі працюють. Це, на наш погляд, є результатом недостатньої уваги до курсу психології, яка була приділена цими фахівцями під час навчання у виші.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 81

Біографія автора

Наталія Миколаївна Макаренко, Криворізький державний педагогічний університет

канд. психол. наук, доцент

Посилання

Коваленко А.Б. Особливості застосування методів активного навчання у вузі / А.Б. Коваленко // Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: зб. наукових

праць. - Вип. 17 (41). - К.: 2007. - С. 310-315.

Макаренко Н.М. Тренінг як чинник актуалізації креативних моделей поведінки майбутніх практичних психологів / Н.М.Макаренко // Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка АПН України: Проблеми загальної та педагогічної психології /за ред. С.Д. Максименка. - Т.9. - 4.4. - К., 2007. - С. 222-230.

Моляко В.А.Психологическая структура тренинга конструктивного решения / В.А. Моляко //Вопросы психологии. - 1997. - №6. - С.136-141.

Пов’якель Н.І. Креативні психотехнології у розвитку творчої культури професійного мислення студентів-психологів в умовах трансформації освіти / Н.І.Пов’якель // Психологія у XXI столітті: перспективи розвитку: Матеріали VI Костюковських читань (28-29 січня 2003 року). - Т.З. —

К.: Міленіум, 2003. - С. 378-383.

Шумакова Н.Б. Обучение и развитие одаренных детей / Н.Б. Шумакова. - Москва-Воронеж, 2004. - 336 с.

Treffmger D.J. Encouraging creative learning for the gifted and taltnted. Ventura,

С A: Ventura County Superintendent of Schools Office, 1980. - 112 p.

Опубліковано

2022-06-28

Як цитувати

Макаренко, Н. М. (2022). Активізація пізнавально-дослідницької активності студентів факультету іноземних мов при вивченні курсу психології за допомогою інтерактивних методів навчання. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 1, 232–236. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7596

Номер

Розділ

Розділ V

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають