Активізація пізнавально-дослідницької активності студентів факультету іноземних мов при вивченні курсу психології за допомогою інтерактивних методів навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7596Ключові слова:
активізація пізнавально-дослідницької активності студентів факультету іноземних мов при вивченні курсу психології за допомогою інтерактивних методів навчанняАнотація
Спроби активної перебудови системи освіти в Україні, «пристосування» її під стандарти Болонської системи мають, без сумніву, свої позитивні сторони. Це, по-перше, спроба розвивати самостійність наукового вдосконалення студентів, а, по-друге, можливість розвивати їх творчій потенціал, креативність, формувати внутрішню потребу до
пізнання, дослідження. Вивчення курсу психології (загальної, вікової, соціальної) у вищих педагогічних закладах набуває особливої актуальності в умовах роботи всіх навчально-виховних закладів Дніпропетровської області над проблемою «Педагогічні стратегії розвитку інноваційної особистості». Крім того, за результатами моніторингу знань індивідуально-психологічних особливостей дітей різного віку серед працюючих вчителів (на курсах підвищення кваліфікації), 72% не можуть визначити провідної
діяльності, новоутворень та соціальної ситуації розвитку учнів з якими вони наразі працюють. Це, на наш погляд, є результатом недостатньої уваги до курсу психології, яка була приділена цими фахівцями під час навчання у виші.
Metrics
Посилання
Коваленко А.Б. Особливості застосування методів активного навчання у вузі / А.Б. Коваленко // Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: зб. наукових
праць. - Вип. 17 (41). - К.: 2007. - С. 310-315.
Макаренко Н.М. Тренінг як чинник актуалізації креативних моделей поведінки майбутніх практичних психологів / Н.М.Макаренко // Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка АПН України: Проблеми загальної та педагогічної психології /за ред. С.Д. Максименка. - Т.9. - 4.4. - К., 2007. - С. 222-230.
Моляко В.А.Психологическая структура тренинга конструктивного решения / В.А. Моляко //Вопросы психологии. - 1997. - №6. - С.136-141.
Пов’якель Н.І. Креативні психотехнології у розвитку творчої культури професійного мислення студентів-психологів в умовах трансформації освіти / Н.І.Пов’якель // Психологія у XXI столітті: перспективи розвитку: Матеріали VI Костюковських читань (28-29 січня 2003 року). - Т.З. —
К.: Міленіум, 2003. - С. 378-383.
Шумакова Н.Б. Обучение и развитие одаренных детей / Н.Б. Шумакова. - Москва-Воронеж, 2004. - 336 с.
Treffmger D.J. Encouraging creative learning for the gifted and taltnted. Ventura,
С A: Ventura County Superintendent of Schools Office, 1980. - 112 p.