Психологічні умови забезпечення адаптації студентів-першокурсників до системи навчання у внз
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7603Keywords:
психологічні умови забезпечення адаптації студентів-першокурсників до системи навчання у внзAbstract
Конкурентоспроможність сучасного вищого навчального закладу визначається якістю освітніх послуг. Але є необхідність визначити сутність поняття «освітні послуги» як
психологічного феномену, тобто як процесу навчально-професійної підготовки, яка відбувається в умовах навчально-виховної взаємодії студентів і викладачів. Причому, в цій взаємодії і студент, і викладач виступають як активні учасники, а саме, суб’єкти, що визначають, організують та регулюють свої індивідуальні дії та їхні результати. Таким
чином, якість освітніх послуг залежить не тільки від рівня професійної підготовки викладачів ВНЗ, але й від індивідуальної пізнавальної активності студентів.
Downloads
Download data is not yet available.
References
Відсутні посилання.
Downloads
Published
2022-06-28
Issue
Section
Розділ V
How to Cite
Психологічні умови забезпечення адаптації студентів-першокурсників до системи навчання у внз. (2022). Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 1, 274-280. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7603