Психологічні умови забезпечення адаптації студентів-першокурсників до системи навчання у внз

Authors

  • Іванна Миколаївна Шаповал , КІДВНЗ (КНЕУ) ім. В. Гетьмана
  • Олена Вячеславівна Прудська , КІДВНЗ (КНЕУ) ім. В. Гетьмана

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7603

Keywords:

психологічні умови забезпечення адаптації студентів-першокурсників до системи навчання у внз

Abstract

Конкурентоспроможність сучасного вищого навчального закладу визначається якістю освітніх послуг. Але є необхідність визначити сутність поняття «освітні послуги» як
психологічного феномену, тобто як процесу навчально-професійної підготовки, яка відбувається в умовах навчально-виховної взаємодії студентів і викладачів. Причому, в цій взаємодії і студент, і викладач виступають як активні учасники, а саме, суб’єкти, що визначають, організують та регулюють свої індивідуальні дії та їхні результати. Таким
чином, якість освітніх послуг залежить не тільки від рівня професійної підготовки викладачів ВНЗ, але й від індивідуальної пізнавальної активності студентів.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

  • Іванна Миколаївна Шаповал, , КІДВНЗ (КНЕУ) ім. В. Гетьмана

    канд. психол. наук, доцент

  • Олена Вячеславівна Прудська , , КІДВНЗ (КНЕУ) ім. В. Гетьмана

    викладач кафедри педагогіки та психології

References

Відсутні посилання.

Published

2022-06-28

Issue

Section

Розділ V

How to Cite

Психологічні умови забезпечення адаптації студентів-першокурсників до системи навчання у внз. (2022). Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 1, 274-280. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7603