Порівняльний аналіз особливостей шкільної тривожності та фрустрації серед учнів молодшого та старшого підліткового віку

Автор(и)

  • Дар'я Троян Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3732

Ключові слова:

фрустрація, тривожність, взаємозв’язок фрустрації та тривожності, емпіричне дослідження, види реакцій на фрустратор, екстрапунітивні та інтрапунітивні реакції, тест шкільної тривожності Філліпса, методика «малюнкової фрустрації» С. Розенцвейга, учні молодшого та старшого підліткового віку

Анотація

У статті досліджено особливості шкільної тривожності та
фрустрації серед учнів молодшого та старшого підліткового віку.
Акцентовано увагу на причинах появи цих станів. Однією з головних
проблем появи фрустрації є не лише зміни в соціальному середовищі але й
у фізіологічному контексті. Подано результати дослідження фрустрації та
тривожності у їх нерозривному зв’язку. Відмічено, що учням підліткового
віку притаманні високі показники рівня тривожності. А також у них
переважає екстрапунітивна реакція на фрустратор. Розкрито причини
високого показника за шкалою «фрустрація потреби у досягненні успіху".

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Дар'я Троян, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    студентка факультету української філології

Завантаження

Опубліковано

2019-12-12

Номер

Розділ

Розділ II

Як цитувати

Порівняльний аналіз особливостей шкільної тривожності та фрустрації серед учнів молодшого та старшого підліткового віку. (2019). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 126-132. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3732