Психолого-педагогічні засади проблеми технологій ігрового моделювання

Автор(и)

  • Аліна Валентинівна Цвєтова Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3765

Ключові слова:

гра, педагогічна гра, моделювання, технологія ігрового моделювання, дидактична гра, рольова гра, ділова гра

Анотація

У статті обґрунтовано основні наукові підходи до
проблеми технологій ігрового моделювання, подано х арактеристику
різновидів ігор, на основі яких реалізується технологія ігрового
моделювання. Висвітлено роль ігрового моделювання у підготовці
студентів до майбутньої професійно-педагогічної діяльності.
Обґрунтовано необхідність впровадження у навчальний процес
інтерактивних технологій, акцентується увага на технологіях ігрового
моделювання при організації навчально-виховного процесу у закладі
вищої освіти.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Аліна Валентинівна Цвєтова, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    студентка факультету дошкільної та технологічної освіти

Завантаження

Опубліковано

2019-12-12

Номер

Розділ

Розділ VI

Як цитувати

Психолого-педагогічні засади проблеми технологій ігрового моделювання. (2019). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 324-332. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3765