Особливості навчання англійської мови молодших школярів згідно концепції «Нова українська школа»

Автор(и)

  • Ольга Євгенівна Команда , Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7229

Ключові слова:

початкова освіта, іншомовна освіта, комунікативна компетенція, комунікативно-діяльнісне спрямування, молодший школяр

Анотація

Стаття означує основні тенденції реформування сучасної освіти. Автор наголошує на переорієнтації шкільної ішомовної освіти на комунікативно-діяльнісне, особистісно-орієнтовне та культурологічне спрямування; окреслює принципи викладання англійської мови у початковій школі в системі «Нової української школи».

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ольга Євгенівна Команда, афіліація , Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

    вчитель англійської мови, спеціаліст першої категорії

Завантаження

Опубліковано

2018-09-17

Номер

Розділ

Розділ IV

Як цитувати

Особливості навчання англійської мови молодших школярів згідно концепції «Нова українська школа». (2018). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 147-151. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7229

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають