Розвиток творчого потенціалу молодших школярів у системі випереджаючої освіти для сталого розвитку

Автор(и)

  • Любов Миколаївна Макара , , Криворізька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3739

Анотація

У статті представлено аналіз проблеми розвитку творчого
мислення молодших школярів в умовах реформування освіти.
Наголошено, що оптимальні умови для розвитку творчого мислення
школярів забезпечує модель освіти для сталого розвитку. Автор доводить
важливість формування продуктивного освітнього простору для розвитку
творчого потенціалу школярів. На підставі аналізу теоретичних положень
проаналізовано особливості розвитку творчого мислення молодших
школярів. Зроблено висновок про необхідність цілеспрямованого
супроводу даного процесу в умовах освіти сталого розвитку.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Любов Миколаївна Макара, афіліація , , Криворізька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 88

    вчитель-методист

Завантаження

Опубліковано

2018-09-17

Номер

Розділ

Розділ IV

Як цитувати

Розвиток творчого потенціалу молодших школярів у системі випереджаючої освіти для сталого розвитку. (2018). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 176-180. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3739

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають