Розвиток комунікативно˗організаційних здібностей школярів у вимірах випереджаючої освіти для сталого розвитку

Автор(и)

  • Ірина Анатоліївна Ярмак , , Криворізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3757

Ключові слова:

о світа, сталий розвиток, комунікативні здібності, організаційні здібності, підлітковий вік

Анотація

Стаття присвячена аналізу проблеми розвитку
комунікативно˗організаційних здібностей особистості у період
дорослішання. Доведено, що розвиток комунікативних здібностей є
необхідною умовою успішної соціалізації. Автор наголошує, що
застосування моделі випереджаючої освіти для сталого розвитку дозволяє
наповнити систему навчально˗виховного впливу особистісним змістом. У
площині означеного проаналізовано особливості розвитку
комунікативно˗організаційних здібностей школярів підліткового віку.
Зроблено висновок про необхідність цілеспрямованого супроводу даного
процесу в умовах освіти сталого розвитку.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ірина Анатоліївна Ярмак, афіліація , , Криворізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 88

    спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист

Завантаження

Опубліковано

2019-12-12

Номер

Розділ

Розділ V

Як цитувати

Розвиток комунікативно˗організаційних здібностей школярів у вимірах випереджаючої освіти для сталого розвитку. (2019). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 272-276. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3757

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають