Психологiчнi аспекти органiзацiї та формування корекцiйно абiлiтацiйного простору для дiтей раннього вiку

Автор(и)

  • Володимир Миколайович Прокопов , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4430

Ключові слова:

абiлiтацiя, реабiлiтацiя, компенсаторнi властивостi, модельоване середовище, перцепцiя, модальнiсть

Анотація

У статтi висвiтлено психологiчнi аспекти медико-соцiальнопсихологiчної реабiлiтацiї дiтей раннього вiку з особливими освiтнiми
потребами. Означено важливiсть збалансованого гармонiйного впливу
на психiку дитини як майбутнього громадянина сучасного суспiльства.
Особливу увагу автором придiлено питанням розвитку сенсомоторних,
психомоторних новоутворень на основi компенсаторних властивостей
вищих психiчних функцiй. Визначено значимiсть модельованого
середовища, що впливає на вiдчуття рiзної модальностi. Автор
наводить результати емпiричного вивчення поведiнкових реакцiй
вихованцiв Будинку дитини. Доведено актуальнiсть системного
моделювання корекцiйного середовища як чинника впливу на якiсть
визначеностi вiдчуттiв дитини.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Володимир Миколайович Прокопов, афіліація , ,

    аспiрант кафедри загальної та вiкової психологiї
    Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

    Практичний психолог
    КЗ «Криворiзький спецiалiзований будинок дитини» ДОР»
    Кривий Рiг, Україна

Завантаження

Опубліковано

2021-05-02

Номер

Розділ

Розділ VI

Як цитувати

Психологiчнi аспекти органiзацiї та формування корекцiйно абiлiтацiйного простору для дiтей раннього вiку. (2021). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 11, 223-236. https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4430