Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення туристичних ресурсів Кривого Рогу
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7444Ключові слова:
психолого-педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення туристичних ресурсів Кривого РогуАнотація
У географічній освіті розвиток пізнавального інтересу можливий через краєзнавчу складову. Краєзнавчий принцип навчання передбачає системне встановлення зв’язків певного шкільного курсу географії із тими знаннями, що здобувають учні у процесі безпосереднього дослідження краю. Наочне уявлення про географічні характеристики рідного краю сприяє освоєнню школярами географії інших районів країни або зарубіжжя.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
Відсутні посилання.
Завантаження
Опубліковано
2022-06-26
Номер
Розділ
Розділ IV
Як цитувати
Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення туристичних ресурсів Кривого Рогу. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 4, 150-153. https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7444