Особливості використання учнями стратегій захисту у конфліктних ситуаціях

Автор(и)

  • Марина Сергіївна Лінецька Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7552

Ключові слова:

особливості використання учнями стратегій захисту у конфліктних ситуаціях

Анотація

В педагогічній роботі перед вчителем найбільш гостро постає питання управління діяльністю учня. При вирішенні даної проблеми вчитель повинен вміти приймати точку зору учня, ставити себе на його місце, імітувати його судження, розуміти, як учень сприймає ситуацію, що склалася навколо нього.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Марина Сергіївна Лінецька, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    студентка фізико-математичного факультету, науковий керівник: Устименко Світлана Федорівна, доцент, к.психол.н.

Посилання

Психологический словарь/ Под. ред. А.В. Петровського, М.Г. Ярошевского. М. – 1990. – 494 с.

Гришина Н.В. Психология конфликта. СПб. – 2002. – 464 с.

Рыбакова М.М. Конфликт и взаимодействие в педагогическом процессе. М. «Просвещение» – 1991. – 126 с.

Пов’якель Н. Психологія вирішення педагогічних конфліктів. К.: «Шкільний світ» – 2008. – 118 с.

Завантаження

Опубліковано

2022-06-27

Номер

Розділ

Розділ V

Як цитувати

Особливості використання учнями стратегій захисту у конфліктних ситуаціях. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 2, 288-292. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7552