Особливості використання учнями стратегій захисту у конфліктних ситуаціях
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7552Ключові слова:
особливості використання учнями стратегій захисту у конфліктних ситуаціяхАнотація
В педагогічній роботі перед вчителем найбільш гостро постає питання управління діяльністю учня. При вирішенні даної проблеми вчитель повинен вміти приймати точку зору учня, ставити себе на його місце, імітувати його судження, розуміти, як учень сприймає ситуацію, що склалася навколо нього.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
Психологический словарь/ Под. ред. А.В. Петровського, М.Г. Ярошевского. М. – 1990. – 494 с.
Гришина Н.В. Психология конфликта. СПб. – 2002. – 464 с.
Рыбакова М.М. Конфликт и взаимодействие в педагогическом процессе. М. «Просвещение» – 1991. – 126 с.
Пов’якель Н. Психологія вирішення педагогічних конфліктів. К.: «Шкільний світ» – 2008. – 118 с.
Завантаження
Опубліковано
2022-06-27
Номер
Розділ
Розділ V
Як цитувати
Особливості використання учнями стратегій захисту у конфліктних ситуаціях. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 2, 288-292. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7552