Тривожність як фактор неуспішності у підлітковому віці
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7264Keywords:
емоційний стан, тривожність, шкільна тривожність, неуспішністьAbstract
статті розкрито сутність поняття тривожність, неуспішність, досліджено фактори що впливають на рівень шкільної тривожності у сучасних підлітків, доведено зв'язок тривожності і неуспішності, дана порівняльна характеристика тривожності сучасних підлітків і підлітків 20 ст.
Metrics
References
Бодалева А. А. Общение и формирование личности школьника /А. А. Бодалева, Р. Л. Кричевский // Детская возрастная психология / – М., 1996. – 169 с.
Ласынкова Н. Б. Связь уровня тревожности подростков с эффективностью их интеллектуальной деятельности / Н. Б. Ласынкова // Психологический журнал – 1996. – №1. – С. 169-175.
Монина Г.Б. Причины школьной неуспеваемости / Г. Б. Монина,
Е.В. Панасюк// Практична психологія та соціальна робота – 2012. – №8. – С. 23-32. 4. Нємов Р. С. Введення в наукове психологічне дослідження з елементами мат.статистики / Р.С.Нємов // Психологія: Учеб. для студ. Вища. пед. навч. заклад: У 3 кн. – 4-е вид.- М.: Гуманит. вид. центр ВЛАДОС, 2001. – Кн. 3: Психодіагностика. – 640 с. 5. Прихожан А.М. Тривожність у дітей та підлітків: психологічна природа і вікова динаміка / А. М. Прихожан – М.: «МОДЕК», 2000. – С.21- 34.
Сухенко Т. П. Причини неуспішності учнів і шляхи їх подолання / Т. П. Сухенко// Основи здоров’я – 2011. – №7. – С. 2-8.